Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Is van de baas van Optima, Jeroen Piqueur. Heeft hem al een tijdje. Jammer dat hij er zo weinig mee rijdt in Gent..

Wordt idd weinig mee gereden. Laatst bij ons gehad met lege accu.

Comment

Is van de baas van Optima, Jeroen Piqueur. Heeft hem al een tijdje. Jammer dat hij er zo weinig mee rijdt in Gent..
      Optima, financial planners... goed gepland die financien zo te zien! Der groeien mooie vruchten aan die plantage...

Comment

• maar als ie er mee rijdt is het dik feest. eens van knokke tot in Latem met hem aan het spelen geweest. Blijft een magistrale sound die uit die pijpen komt.

Als ik er eens eentje zie is bijna altijd dezen, dacht dat er nog eentje in het Latemse zat maar die maar 1 keer gezien tot nu toe. (op de parking van CM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Jammer dat het geen coupé is.
          Vind ik ook.
          Cabrio verpest toch wel de zuivere lijn van de 993
          Bij de 996/7 valt dat veel minder op.

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Optima, financial planners... goed gepland die financien zo te zien! Der groeien mooie vruchten aan die plantage...
          De eigen financiën zeker wel ja. Optima Financial Scammers worden ze in de sector ook wel genoemd
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

hang hier net aan de telefoon met zijn televerkoopsters
            man die zijn opdringerig. "geen interesse" die zin verstaan ze blijkbaar niet. blijven doordrammen.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
              van knokke tot in Latem
              Kortom, zoals een doorsnee klant van Carrera Motors

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                Een van zijn personeelsleden rijdt met mijne Cayman rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  De eigen financiën zeker wel ja. Optima Financial Scammers worden ze in de sector ook wel genoemd
                  Als je de reacties hier leest.. zou je voor minder je exclusieve wagen thuis laten staan. En dat komt dan van een forum voor autoliefhebbers ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Eindelijk een goede fotograaf gevonden hé
                    *snif* *snik*
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                      Als je de reacties hier leest.. zou je voor minder je exclusieve wagen thuis laten staan. En dat komt dan van een forum voor autoliefhebbers ..
                      Staat toch allemaal los van de wagen? Ik zie het verband niet echt. Hoge bomen vangen veel wind (en dat weten ze zelf maar al te goed).
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Welk kleurtje is dit trouwens?
                        2weken geleden aan de ring gezien op een GT2. Gewaagde kleur en vraagt gewenning, maar is niet mis !
                        Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Maritime blue denk ik?
                        Is dit een individualfarbe die ook op andere modellen beschikbaar is?
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

Ik geloof dat die grijze RR Phantom (XXL-...) ook aan hetzelfde heerschap toebehoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Kortom, zoals een doorsnee klant van Carrera Motors

fotoke van een Porsche garage aan de andere kant van het land:

Comment

• wauw sjieke auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                wauw sjieke auto's
                                Ik heb zo'n licht vermoeden dat jij diegene bent met de grijs-rode Mk2 RS uit Koekelare? Als ik mij goed herinner was dat één van de eerste die geleverd werd?

Welkom op het forum in ieder geval.

Comment

• Ha die Bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Ik ga deze foto nog eens quoten want hij verdient het zeker. Top foto!
                                    En of, super mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Vet!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

tis te zien waar dan de ene kant is als dit de andere kant is

zo een zwart/oranje met grijze wielen is toch maar mottig imho. doe maar oranje of zwarte (met oranje randje) velgen dan

Comment

• klopt
                                          ik ben die met zijn grijs rode RS uit Koekelare
                                          aha die JP ge komt hem ook overal tegen he

Comment

Working...
                                          X