Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschil is dat we na 900 km geen kop zoals een biet hebben en we de sound krijgen wanneer dat nodig is
    Ik denk dat het moeilijker is met die brulpijp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
      Mooiste sound van gisteren gaat bij mij toch nog steeds naar de hoogtoerige LP640.
      Das een andere klasse motor he. Zo ne brullende V12, tja ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
        Verschil is dat we na 900 km geen kop zoals een biet hebben en we de sound krijgen wanneer dat nodig is
        Ik denk dat het moeilijker is met die brulpijp
        Ge zijt toch al bij Carnewal geweest om die kleppen-mod te laten doen he, met afstandsbediening?!

Comment

• nee maar dat komt nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Das een andere klasse motor he. Zo ne brullende V12, tja ....
            LP670 in het interieur heeft wat weg van een GT3, ook niet verwonderlijk gezien de flat-plane crank op een V12.

Comment

Aah, ik wist niet dat jij links was!!!

Das de reden dat ik enkel zijn rechterhand schudt.

Comment

Mooiste sound van gisteren gaat bij mij toch nog steeds naar de hoogtoerige LP640.
                .. het andere rode (van de andere Italianen) gevaarte was volgens mij al naar huis, toen ge toe kwam. Daar zat ook sound in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                  .. het andere rode (van de andere Italianen) gevaarte was volgens mij al naar huis, toen ge toe kwam. Daar zat ook sound in.
                  Yeah, farting is also a sound.

Comment

Yeah, farting is also a sound.
                    Een rempedaal die de bodem raakt ook

Comment

Comment

• Comment

• hier weer een foto van die gekken hollander :

click pic to step into the 360 panorama shot, zoom in/out and turn where ever you want

enjoyyyyyyyyyyyyyyy
                          Last edited by ; 14/11/2010, 22:38.

Comment

• Zalig zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                              maar als ie er mee rijdt is het dik feest. eens van knokke tot in Latem met hem aan het spelen geweest. Blijft een magistrale sound die uit die pijpen komt.

Als ik er eens eentje zie is bijna altijd dezen, dacht dat er nog eentje in het Latemse zat maar die maar 1 keer gezien tot nu toe. (op de parking van CM)
                              Waarschijnlijk was het deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                                hier weer een foto van die gekken hollander :

Click pic to step into the 360 panorama shot, zoom in/out and turn where ever you want

enjoyyyyyyyyyyyyyyy
                                super!!

Comment

Ge zijt toch al bij Carnewal geweest om die kleppen-mod te laten doen he, met afstandsbediening?!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                  nee maar dat komt nog
                                  Als je nog eens naar hier komt voor een laagje swissvax kan ik die erin bouwen. Binnenkort hebben we die hier zelf op voorraad liggen

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                                      hier weer een foto van die gekken hollander :

click pic to step into the 360 panorama shot, zoom in/out and turn where ever you want

enjoyyyyyyyyyyyyyyy
                                      Schitterend!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 12345

there will be a special version based on gt3 rs, this car will feature 4.0l engine and will be presented in may 2011 as the very last version of 997 model run. Launch of 991 will take place a bit later, public launch to take place a frankfurt 2011, some press or private evens or so may happen earlier, they are yet tbd.

Comment

• Godverr. Zal maar wa overuren beginnen kloppen

Comment

Working...
                                          X