Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Prijzen zijn weer de hoogte in heb ik gezien:
Carrera S basis 101.5K
GT3 basis 125K
GT3RS basis 154K
Dat zijn weer een paar 1000€ erbij tov een paar maanden geleden. Als ik me niet vergis kwam de RS van 148K en de GT3 van 122K. Toen ik 2 jaar geleden eens gaan horen was achter een Carrera S was die basis 95K. Het leven is aan de rappe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPrijzen zijn weer de hoogte in heb ik gezien:
Carrera S basis 101.5K
GT3 basis 125K
GT3RS basis 154K
Dat zijn weer een paar 1000€ erbij tov een paar maanden geleden. Als ik me niet vergis kwam de RS van 148K en de GT3 van 122K. Toen ik 2 jaar geleden eens gaan horen was achter een Carrera S was die basis 95K. Het leven is aan de rappe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPrijzen zijn weer de hoogte in heb ik gezien:
Carrera S basis 101.5K
GT3 basis 125K
GT3RS basis 154K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenRedelijk duur, ik heb nooit prijzen geweten maar ik schatte de carrera s rond de 80 k. Het is blijkbaar dus meer en er rijden er dan nog zoveel rond
KAAL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten'k Zou niet teveel lachen, als je over x aantal jaar nog eentje nieuw koopt zal 't wel minder grappig zijn
Ik troost me met het idee dat ik tenminste nu al ene heb. Dat is al veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGewone Carrera is nu 88K euro basis. En dan heb je een Carrera zoals er geen enkele rondrijdt.
KAAL
Een beetje zoals het merendeel van de eigenaars dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenEen beetje zoals het merendeel van de eigenaars dan.
Comment
-
Comment
-
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenvette shit ouwuhh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk BerichtenLOL
das turbo taal