Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Lekker.
      Inderdaad.
      Alleen stoort dat zwart kofferdeksel me mateloos.

1ste foto is schitterend!

Comment

• Knapste GT2RS tot hiertoe imho. Staat echt knap met die zwarte velgen.
        Maar idd jammer van dat zwart kofferdeksel.

Comment

• Dat kofferdeksel draagt alleen maar bij tot de racy looks, stoort mij alleszins niet.
          Enorm vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Lekker.
            In love ... Zo had ik hem ook gemaakt op de Porsche Config.

Comment

• Vandaag ook eentje gezien op de ring.. Vet spel toch wel.

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Prachtige wagen die GT2 RS
                Het is echt een beest maar ik vind het iets over de top
                Ik hou het bij de GT3(RS) en ik denk dat er voor 620pk weinig mensen zijn die dit beest echt kunnen temmen

Comment

• volgens mij hoefje die niet te temmen dies zo computer geregeld das niet normaal meer, ze wilden tenslotte van de naam widowmaker af

mijn voorkeur ligt persoonlijk ook bij de gt3rs,jes vooral die sound van zo,n akropovitsch is ogeevenaard mooi

Comment

• De moeite om eens een kijkje te nemen:

Comment

• Herfstritje in Dardennen

Comment

• Hij staat er vuil bij, uw GT3!

En drknauf, mij baserend op wat ik al gelezen heb, zou hij de reputatie van widowmaker behouden hebben . Uiteraard is er veel computergeregeld, maar dat heb je in elke auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                          Hij staat er vuil bij, uw GT3!
                          Ni zeveren!

Comment

• Héérlijk!

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by ; 01/11/2010, 12:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Ni zeveren!

Zaaalig
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Die gasten maken toch echt de beste uitlaatsystemen ter wereld..

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Echt wel! Al vind ik dat de turbo's nogal veel dempen qua sound

Dit klinkt héérlijk!
                                  + YouTube Video

Carrera fl:
                                  + YouTube Video
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ni zeveren!

Staan uw remlichten aan, of komt dat door de zon? Zalig, hoe vuil hij er bij staat .

Rondritje met porsche club ofzo?

Comment

• Het ritje was anders wel redelijk "Disney on Ice"

Die banden zijn echt niet geschikt om op een vettige/natte ondergrond door te gaan. t was de kunst om onder- en overstuur te vermijden en alles zeer gedoseerd te doen. Beetje zoals op circuit maar dan op 1% van de gewoonlijke limiet. Denk dat het vallen van de bladeren ook niet geholpen heeft qua grip. Maar het was wel nekeer plezant, en zo buiten het seizoen is het ook veel kalmer op de wegen ginder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                        Staan uw remlichten aan, of komt dat door de zon? Zalig, hoe vuil hij er bij staat .

Rondritje met porsche club ofzo?
                                        Zijn de gewone achterlichten. Geen rondritje met de Porsche club nee, ik ben dan ook geen lid van een Porsche club. Eerder toevallig dat de enigen die het zagen zitten alle drie met een Porsche rijden.

Comment

Ni zeveren!

Eindelijk!!!

Comment

Working...
                                          X