Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn de gewone achterlichten. Geen rondritje met de Porsche club nee, ik ben dan ook geen lid van een Porsche club. Eerder toevallig dat de enigen die het zagen zitten alle drie met een Porsche rijden.
Leuk, kun je zeggen welke route je hebt aangedaan? Kwestie van leuke routes uit te proberen.
Leuk, kun je zeggen welke route je hebt aangedaan? Kwestie van leuke routes uit te proberen.
I wish I could. Ik had ze beter opgenomen (ik had er dan nog 2 toestellen voor in de wagen ), want ik ken daar totaal mijne weg niet. Maar onze kopman zit hier ook op t forum en komt soms nekeer loeren dus misschien kan die een paar routes tonen.
is geen 964 ... maar een oude (lelijk) gemodde 911 carrera
993 RSR achtervleugel look a like
964 cupspiegels
turbo breed
raar plankje uit den brico er achter onder
dorpellijsten ?
.. en zou zelfs een flachschnauzer kunnen zijn (foto van de voorkant ?)
I wish I could. Ik had ze beter opgenomen (ik had er dan nog 2 toestellen voor in de wagen ), want ik ken daar totaal mijne weg niet. Maar onze kopman zit hier ook op t forum en komt soms nekeer loeren dus misschien kan die een paar routes tonen.
Ok, thanks. Dan maar hopen dat ie vlug komt kijken .
There's something special that happens when you first sit inside a Porsche, I know there are a few of you out there that understand what I mean. Life is too short to dream. Own your Porsche.
Comment