Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk detail is ook dat ipv dat mijn velgen volplakken met rubber aan de binnenkant ze nu volhangen met bladeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Zijn de gewone achterlichten. Geen rondritje met de Porsche club nee, ik ben dan ook geen lid van een Porsche club. Eerder toevallig dat de enigen die het zagen zitten alle drie met een Porsche rijden.
      Leuk, kun je zeggen welke route je hebt aangedaan? Kwestie van leuke routes uit te proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk Berichten
        Leuk, kun je zeggen welke route je hebt aangedaan? Kwestie van leuke routes uit te proberen.
        I wish I could. Ik had ze beter opgenomen (ik had er dan nog 2 toestellen voor in de wagen ), want ik ken daar totaal mijne weg niet. Maar onze kopman zit hier ook op t forum en komt soms nekeer loeren dus misschien kan die een paar routes tonen.

Comment

• Welke 964 is dit precies?

Comment

• is geen 964 ... maar een oude (lelijk) gemodde 911 carrera

993 RSR achtervleugel look a like
            964 cupspiegels
            turbo breed
            raar plankje uit den brico er achter onder
            dorpellijsten ?
            .. en zou zelfs een flachschnauzer kunnen zijn (foto van de voorkant ?)

Comment

• Idd, een eigen creatie.

Comment

• Bedankt voor de info! Het is wel de enige foto dat ik ervan heb. Maar onder welk type nummer (bv. 996) valt deze dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                  Uiteraard is er veel computergeregeld, maar dat heb je in bijna elke auto.
                  correctie
                  ask Stivo/MichM3/mezelf/...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de info! Het is wel de enige foto dat ik ervan heb. Maar onder welk type nummer (bv. 996) valt deze dan?
                    911 carrera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Bedankt voor de info! Het is wel de enige foto dat ik ervan heb. Maar onder welk type nummer (bv. 996) valt deze dan?
                      Basis lijkt me een 930, gezien de achterbumper.

Comment

• Is dit dan ook dé 911?

(Ik ben bezig mijn Porsche foto's van mijn flickr op te delen per type)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nu het filmpje mét akrapovic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            En nu het filmpje mét akrapovic?
                            Ik dacht het ook

Comment

• Vind hun uitlaten echt iets vreemd. Soms zit alles goed (design vd tips en het geluid) maar soms is het zelfs stiller en lelijker van sound dan stock.

De afwerking en gebruikte materialen zijn wel geschift goed.

Comment

• Geniale foto vind ik.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nog eens een foto bewerkt .

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Prachtig in geel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        I wish I could. Ik had ze beter opgenomen (ik had er dan nog 2 toestellen voor in de wagen ), want ik ken daar totaal mijne weg niet. Maar onze kopman zit hier ook op t forum en komt soms nekeer loeren dus misschien kan die een paar routes tonen.
                                        Ok, thanks. Dan maar hopen dat ie vlug komt kijken .

Comment

• Zoals iemand al commentete bij het filmpje:
                                          There's something special that happens when you first sit inside a Porsche, I know there are a few of you out there that understand what I mean. Life is too short to dream. Own your Porsche.
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zou het niet beter kunnen beschrijven .

Comment

Working...
                                          X