Leuk detail is ook dat ipv dat mijn velgen volplakken met rubber aan de binnenkant ze nu volhangen met bladeren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZijn de gewone achterlichten. Geen rondritje met de Porsche club nee, ik ben dan ook geen lid van een Porsche club. Eerder toevallig dat de enigen die het zagen zitten alle drie met een Porsche rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk BerichtenLeuk, kun je zeggen welke route je hebt aangedaan? Kwestie van leuke routes uit te proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenUiteraard is er veel computergeregeld, maar dat heb je in bijna elke auto.
ask Stivo/MichM3/mezelf/...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenBedankt voor de info! Het is wel de enige foto dat ik ervan heb. Maar onder welk type nummer (bv. 996) valt deze dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenBedankt voor de info! Het is wel de enige foto dat ik ervan heb. Maar onder welk type nummer (bv. 996) valt deze dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
En nu het filmpje mét akrapovic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn nu het filmpje mét akrapovic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenI wish I could. Ik had ze beter opgenomen (ik had er dan nog 2 toestellen voor in de wagen ), want ik ken daar totaal mijne weg niet. Maar onze kopman zit hier ook op t forum en komt soms nekeer loeren dus misschien kan die een paar routes tonen.
Comment
-
Zoals iemand al commentete bij het filmpje:
There's something special that happens when you first sit inside a Porsche, I know there are a few of you out there that understand what I mean. Life is too short to dream. Own your Porsche.+ YouTube Video
Ik zou het niet beter kunnen beschrijven .
Comment
Comment