Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    Ook ne witte?

Schijnt dat er 3 officieel 'voorzien' zijn voor België .. Dat zou dan 66% witte zijn
    Er staat een zilvere in de garage in Ingelmunster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      't is nu officieel... Sedert vrijdag ben ik geen porscherijder meer.
      Afscheid genomen van de 997S cab en nu is er voor een 3-tal jaar een R8 in de plaats.
      dan hoop ik een 991 voor een treffelijke prijs te vinden. Nieuw wordt ie te duur voor mijne portemonee.

Ik ben wel super enthousiast over mijne R8 , ik schrijf later eens een vergelijkende "test" van de p en de R8.
      Plezant!

Als je dan toch naar Porsche terug gaat/wil, waarom rij je de 997 dan niet gewoon verder tot dan?

Comment

't is nu officieel... Sedert vrijdag ben ik geen porscherijder meer.
        Afscheid genomen van de 997S cab en nu is er voor een 3-tal jaar een R8 in de plaats.
        dan hoop ik een 991 voor een treffelijke prijs te vinden. Nieuw wordt ie te duur voor mijne portemonee.

Ik ben wel super enthousiast over mijne R8 , ik schrijf later eens een vergelijkende "test" van de p en de R8.
        Dikke proficiat

kleur ?

Comment

• Vervolg van het porsche classic verhaal:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Dikke proficiat

kleur ?
            ik gok op zwart-zwart
            wimoptiek.be op

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een post van WB, dat MOET wel een filmpje zijn van één of andere aftermarket uitlaat

Comment

• man man, wat een sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Een post van WB, dat MOET wel een filmpje zijn van één of andere aftermarket uitlaat
                    Ik ken ze bijna allemaal van buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                      Plezant!

Als je dan toch naar Porsche terug gaat/wil, waarom rij je de 997 dan niet gewoon verder tot dan?
                      Tegen dan is ie meer dan 9jaar.
                      Niet ideaal meer om over te laten.

Comment

• R8...Weet niet of ik in de toekomst nu nog goedag zal zeggen
                        Proficiat met de aankoop, testritje gewenst aub
                        Last edited by ; 10/11/2010, 01:30.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• De 2 vetste Porsche's ooit gemaakt.

Comment

Tegen dan is ie meer dan 9jaar.
                              Niet ideaal meer om over te laten.
                              Dat verklaart inderdaad veel.

Comment

• volgens het onderschrift en avatar had ik blijkbaar gelijk. dacht het wel dat ik hem gezien had vorige week
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  volgens het onderschrift en avatar had ik blijkbaar gelijk. dacht het wel dat ik hem gezien had vorige week
                                  Wanneer heb gij die gezien???? we zijn amper een half uur in Mere geweest bij mijne maat!

BTW mijn broer weet nog van niets, dus: keep silent

Comment

Wanneer heb gij die gezien???? we zijn amper een half uur in Mere geweest bij mijne maat!

BTW mijn broer weet nog van niets, dus: keep silent
                                    't is raar maar er passeerde hier ééntje traag dus dacht ik direct die komt van ..... en dan lees ik hier dat jij ééntje gekocht hebt. ik legde dus onbewust een link.

goed dat je die laatste zin er nog bijzet want ging er net naartoe voor een afspraak.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• hey Beltar wat is dat een R8?
                                      Weet de Bart dat al?
                                      ik ging eens komen met mijn RS maar nu kom ik zeker
                                      wist niet dat je luxesportwagens moest hebben maar ja zal de leeftijd zijn zeker
                                      Hopelijk als je eens meegereden hebt met mijn RS beklaag je je aankoop niet
                                      maar nu genoeg gezeverd en een welgemeende proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                        't is raar maar er passeerde hier ééntje traag dus dacht ik direct die komt van ..... en dan lees ik hier dat jij ééntje gekocht hebt. ik legde dus onbewust een link.

goed dat je die laatste zin er nog bijzet want ging er net naartoe voor een afspraak.
                                        Traag...mmm, dan heeft mijne maat, of mijn vrouwke verstandig gereden...
                                        Als je m hoorde, maar niet zag, dan was ik het...
                                        't was ons eerste ritje en al direct gespot.

Comment

• Ik heb je er ook mee gezien zondag op de N49(denk ik), zwarte R8 V8 met zwarte velgen en recente plaat.

Comment

Working...
                                          X