Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Traag...mmm, dan heeft mijne maat, of mijn vrouwke verstandig gereden...
    Als je m hoorde, maar niet zag, dan was ik het...
    't was ons eerste ritje en al direct gespot.
    kan het me niet goed herinneren maar waarschijnlijk zal het geluid wel de reden geweest zijn dat ik opkeek.
    wimoptiek.be op

    Comment


    • Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Ik heb je er ook mee gezien zondag op de N49(denk ik), zwarte R8 V8 met zwarte velgen en recente plaat.
        Nope, ik was 2 dagen in Parijs voor bijscholing.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Perfectie!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

            Vet

            Comment


            • Ik ga is opzoeken maar denk dat deze te koop staat (of alleszins een gelijke) op Mobile.

              Nee is een andere die ik zag:


              Ondertussen stel ik me volgende vraag. Ben ik de enige die een 997GT3RS MKI knapper vind dat een MKII ?
              Last edited by Jokke_vlo; 11/11/2010, 00:26.

              Comment


              • We zijn al zeker met twee.

                Comment


                • Drie5

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ondertussen stel ik me volgende vraag. Ben ik de enige die een 997GT3RS MKI knapper vind dat een MKII ?
                    Aanwezig

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Ondertussen stel ik me volgende vraag. Ben ik de enige die een 997GT3RS MKI knapper vind dat een MKII ?
                      Mk1 GT3 < Mk2 GT3
                      Mk1 GT3 RS > Mk2 GT3 RS

                      Zoiets ongeveer voor mij.

                      Comment


                      • Steek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO

                        Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.

                        Ik heb mijn GT3 wel maar 7 maanden maar toch heb ik nu al het gevoel dat ik deze wagen misschien wel voor altijd zal houden

                        Comment


                        • Jij hebt clubsport nodig!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Steek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO

                            Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.
                            ², los van prijs natuurlijk...

                            Tussen RS mk.I en GT3 mk.II zou het dan weer in het voordeel van die eerste zijn denk ik.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Jij hebt clubsport nodig!
                              Er zit een rolkooi in, dus zespuntsgordels kunnen dan nog gemonteerd worden ?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Steek een MkII RS in de livery van een MkI RS en het "probleem" is opgelost. IMO

                                Mocht ik moeten kiezen ik zou zeker de MkII nemen omdat er vooral daar een duidelijke upgrade is tov de banale GT3 (meer pk, breder spoor vooraan). Anders gezegd, een MkI RS geeft minder extra tov een GT3 dan de Mk II.

                                Ik heb mijn GT3 wel maar 7 maanden maar toch heb ik nu al het gevoel dat ik deze wagen misschien wel voor altijd zal houden
                                Ieder z'n mening uteraard, en ik heb het puur over de looks, niet over de technische upgrades e.d. Ik wacht nog steeds op een RS in aquablauw met zwarte velgen en zonder decals...

                                Had de Mk1 RS dan geen breder spoor dan de toenmalige GT3?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Er zit een rolkooi in, dus zespuntsgordels kunnen dan nog gemonteerd worden ?
                                  Akkoord, maar liever af-fabriek clubsport, lijkt me ook qua restwaarde niet slecht.

                                  Comment


                                  • Ik zou die zwarte nooit nemen. Na wat verdieping en gesprekken met kenners is het wel zo dat technisch gezien zo een RS MKI niet de beste keuze is, een 996 GT3 presteert beter wegens lichter betere ophanging en zelfs de remmen, maar ik val wel op de looks van die MKI rs. Tweedehands ligt zo een rs heel kort bij een GT3 MKII. we spreken dan wel van bj 2007 tov 2009

                                    Comment


                                    • voor mij persoonlijk is de spoiler op de MK II net iets vetter.

                                      en om het lijstje hier eens naast elkaar te zetten een fotoke (helaas maar op 1/18 )

                                      MKII; MKI; GT3 MKII en de 996 GT RS.


                                      heb eigenlijk al zeker 3 porsche 1/18 staan zoals de echte hier op forum rondrijden
                                      Last edited by ; 11/11/2010, 12:49.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Ik zou die zwarte nooit nemen. Na wat verdieping en gesprekken met kenners is het wel zo dat technisch gezien zo een RS MKI niet de beste keuze is, een 996 GT3 presteert beter wegens lichter betere ophanging en zelfs de remmen, maar ik val wel op de looks van die MKI rs. Tweedehands ligt zo een rs heel kort bij een GT3 MKII. we spreken dan wel van bj 2007 tov 2009
                                        In dat geval zou ik toch voor de nieuwere kiezen.

                                        Comment


                                        • 996 GT3 rs hardcore
                                          997 GT3 MKi
                                          997 GT3 MKII in smurfblauw of rood eigenlijk gelijk wat kleur en ik vind die achterspoiler beter dan de MKI en de splitter vooraan is veel beter dan de MKI (rijdt ze zo gemakkelijk niet af)
                                          997 GT3RS MKI vooral de zwart oranje
                                          997 GT3RS MKII
                                          Ik ben zot van die auto en ik had van het begin al het gevoel
                                          Deze auto gaat nooit meer weg
                                          Ik kan geen vergelijking maken van weggedrag of prestaties maar ik denk toch dat ieder model zijn charmes heeft en geeft aan zijn piloot en daar draait het om
                                          Last edited by ; 11/11/2010, 14:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X