Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begrijp nog steeds niet dat iemand een MKII 997 GT3RS lelijker kan vinden dan MKI 997 GT3RS en tegelijkertijd een MKII 997 GT3 mooier vindt dan een MKI 997 GT3.
Die decals zijn een compleet los gebeuren daarvan, je stelt die wagen toch samen zoals je het zelf wilt?
Ik begrijp nog steeds niet dat iemand een MKII 997 GT3RS lelijker kan vinden dan MKI 997 GT3RS en tegelijkertijd een MKII 997 GT3 mooier vindt dan een MKI 997 GT3.
Die decals zijn een compleet los gebeuren daarvan, je stelt die wagen toch samen zoals je het zelf wilt?
Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, presents a world premiere and two US premieres at the Los Angeles Auto Show. A mid-engine sports car which will be unveiled during a press conference at 10:55 a.m. on November 17 is right in the spotlight. The world premiere will be flanked by new 911 models, the 911 GTS and the 911 Speedster. With these three thoroughbred sports cars, Porsche crowns an outstanding year in the US market. In several well-renowned studies of the J.D. Power market research institute, customers voted Porsche the leading brand in terms of appeal, quality and reliability.
Neen, absoluut niet. Ik heb de MKI GT3 nooit kunnen smaken, ik vind zijn front een overdreven verzameling van lijnen en luchtgaten.
Ik heb het vooral over de RS MKI en II en daar vind ik die spoiler van de MKII net iets te hoog staan, verder vind ik de body kit te "rond" ik hou meer van de bruutere uitstraling van een MKI.
Let wel ik zou, mocht ik de keuze hebben (en dus het geld) kocht ik een MKII omdat het een betere auto is.
Mocht ik moeten kiezen tussen jonge tweedehands GT3MKII of een GT3RS MKI is het moeilijk. De GT3 is de betere auto, de RS de "mooiere". Voor mij helt het over naar de RS.....
Mocht ik moeten kiezen tussen jonge tweedehands GT3MKII of een GT3RS MKI is het moeilijk. De GT3 is de betere auto, de RS de "mooiere". Voor mij helt het over naar de RS.....
Comment