Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    ², los van prijs natuurlijk...

Tussen RS mk.I en GT3 mk.II zou het dan weer in het voordeel van die eerste zijn denk ik.
    Echt ni

een mk2 gt3 is een betere auto dan een mk1 RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Echt ni

Helemaal juist ! Maar ik vind zo een RS zoooooooo mooi, ge kunt dat wat "modden" hé

Comment

• En moet je al niet een serieus goede piloot zijn voor je daar verschil/nadelen aan merkt?

Comment

• Zelfs als beginneling lijken meer pk, betere remmen, esp en een betere ophanging zeker geen nadeel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Daar zal niemand het mee oneens zijn .. maar toch zou ik onmiddellijk voor de RS gaan ..

Mocht ik het budget al hebben that is ..

Comment

• Was er gisteren iets te doen in leuven? 3 porsches op 10 minuten tijd en allemaal moesten ze leuven binnen.
              Oa deze C4S met MC-911 als plak:

Comment

• Ik begrijp nog steeds niet dat iemand een MKII 997 GT3RS lelijker kan vinden dan MKI 997 GT3RS en tegelijkertijd een MKII 997 GT3 mooier vindt dan een MKI 997 GT3.

Die decals zijn een compleet los gebeuren daarvan, je stelt die wagen toch samen zoals je het zelf wilt?

Comment

• gij wel ja

Vleugel van de MKII Gt3 is toch stukken beter als de MKI
                  Last edited by ; 11/11/2010, 16:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                    gij wel ja
                    Da's zever ... als je een +150K nieuwe (track-) Porsche kan kopen dan ga je imho toch niet ambetant doen over wat decals?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                      Ik begrijp nog steeds niet dat iemand een MKII 997 GT3RS lelijker kan vinden dan MKI 997 GT3RS en tegelijkertijd een MKII 997 GT3 mooier vindt dan een MKI 997 GT3.

Die decals zijn een compleet los gebeuren daarvan, je stelt die wagen toch samen zoals je het zelf wilt?
                      Ik vind een MKI GT3RS mooier dan de MKII

Een GT3 vind ik idd iets mooier in MKII

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Da's het enige wat van belang was in uw reply!

Comment

• Verwar je mooi niet met beter of laatste nieuw ?

Comment

• Neen, absoluut niet. Ik heb de MKI GT3 nooit kunnen smaken, ik vind zijn front een overdreven verzameling van lijnen en luchtgaten.

Comment

een overdreven verzameling van lijnen
                              Had jij, tijdens je midlife-crisis, geen Lamborghini?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                voor mij persoonlijk is de spoiler op de MK II net iets vetter.

en om het lijstje hier eens naast elkaar te zetten een fotoke (helaas maar op 1/18 )

MKII; MKI; GT3 MKII en de 996 GT RS.

heb eigenlijk al zeker 3 porsche 1/18 staan zoals de echte hier op forum rondrijden
                                Nice! Is de nieuwe 997.2 GT3 RS van dezelfde kwaliteit als die van MkI van AutoArt?

Comment

• Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, presents a world premiere and two US premieres at the Los Angeles Auto Show. A mid-engine sports car which will be unveiled during a press conference at 10:55 a.m. on November 17 is right in the spotlight. The world premiere will be flanked by new 911 models, the 911 GTS and the 911 Speedster. With these three thoroughbred sports cars, Porsche crowns an outstanding year in the US market. In several well-renowned studies of the J.D. Power market research institute, customers voted Porsche the leading brand in terms of appeal, quality and reliability.
                                  Cayman Clubsport of hoe ze het gaan noemen dus.

Comment

Neen, absoluut niet. Ik heb de MKI GT3 nooit kunnen smaken, ik vind zijn front een overdreven verzameling van lijnen en luchtgaten.
                                    Ik heb het vooral over de RS MKI en II en daar vind ik die spoiler van de MKII net iets te hoog staan, verder vind ik de body kit te "rond" ik hou meer van de bruutere uitstraling van een MKI.

Let wel ik zou, mocht ik de keuze hebben (en dus het geld) kocht ik een MKII omdat het een betere auto is.
                                    Mocht ik moeten kiezen tussen jonge tweedehands GT3MKII of een GT3RS MKI is het moeilijk. De GT3 is de betere auto, de RS de "mooiere". Voor mij helt het over naar de RS.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                      Had jij, tijdens je midlife-crisis, geen Lamborghini?

Ja, omdat dat ne schone auto is begot!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        Mocht ik moeten kiezen tussen jonge tweedehands GT3MKII of een GT3RS MKI is het moeilijk. De GT3 is de betere auto, de RS de "mooiere". Voor mij helt het over naar de RS.....
                                        Ik zou voor de GT3 MkII gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                          Was er gisteren iets te doen in leuven? 3 porsches op 10 minuten tijd en allemaal moesten ze leuven binnen.
                                          Oa deze C4S met MC-911 als plak:
                                          Weet wel da er gisteren 3 Lambo's onder het Ladeuze stonden!

Comment

Working...
                                          X