Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenWeet wel da er gisteren 3 Lambo's onder het Ladeuze stonden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDa's zever ... als je een +150K nieuwe (track-) Porsche kan kopen dan ga je imho toch niet ambetant doen over wat decals?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenMovie clip & pictures or it didn't happen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEcht ni
een mk2 gt3 is een betere auto dan een mk1 RS.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk snap niet dat je die MKI kunt verkiezen boven deze
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget
dromen mag, maar realistisch blijven is een must
een mk2 kost 30-40k meer dan een mk1...
wel ferm in dat oranje!My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget
Idd.
Zoals reeds aangegeven kost, tweedehands, een RS MKI uit 2007 hetzelfde als een non RS MKII uit 2009.
Los daarvan is de MKII RS een veel betere wagen. De MKI is zelfs trager dan een 996RS.
Qua looks, vind ik de MKI wel mooier dan de MKII.
Die eerste is iets hoekiger en oogt imo aggressiever. Ik vind de MKII te "rond". Als je het vergelijk wil maken moet je gewoon de twee eens naast mekaar zetten.
De foto op de Nordschleife is waanzinnig mooi, daar niet van
Mocht ik moeten kiezen zou ik op dit moment, oeps, gaan voor de look ipv de betere prestaties. Ik geef grif toe dat het niet makkelijk is, zeker als je bedoeling het tracken isLast edited by Jokke_vlo; 12/11/2010, 09:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk snap niet dat je die MKI kunt verkiezen boven deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe foto op de Nordschleife is waanzinnig mooi, daar niet van
Mocht ik moeten kiezen zou ik op dit moment, oeps, gaan voor de look ipv de betere prestaties. Ik geef grif toe dat het niet makkelijk is, zeker als je bedoeling het tracken isMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik zou wel eens willen weten wat de eigenaar heeft bijbetaald om die kleurstelling te hebben. en t is al zo een goedkoop autoke
Comment
Comment