Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
      Weet wel da er gisteren 3 Lambo's onder het Ladeuze stonden!
      Movie clip & pictures or it didn't happen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Da's zever ... als je een +150K nieuwe (track-) Porsche kan kopen dan ga je imho toch niet ambetant doen over wat decals?
        Maar wel over 10K euro om een deftige kleurencombo te krijgen

Comment

• matteus, regelmatig staan er 928 full-full aitomaat airco

kopen waard ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
            Movie clip & pictures or it didn't happen .
            Geen van beide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Echt ni

een mk2 gt3 is een betere auto dan een mk1 RS.
              Akkoord, maar scoort voor mij net iets minder qua looks en hebbeding.

Comment

• Die acceleratie is echt

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Last edited by ; 12/11/2010, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Die acceleratie is echt

+ YouTube Video
                  Amai, ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Amai, ja!

Comment

• Colorwise: left or right?

Comment

• Rechts

Komaan jokke, you know you want to...

Comment

• Ik snap niet dat je die MKI kunt verkiezen boven deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                            Ik snap niet dat je die MKI kunt verkiezen boven deze

Echt prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Colorwise: left or right?

Rechts

Comment

• In het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  In het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget
                                  ²²²²²
                                  dromen mag, maar realistisch blijven is een must
                                  een mk2 kost 30-40k meer dan een mk1...

wel ferm in dat oranje!
                                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    In het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget
                                    ³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³
                                    Idd.

Zoals reeds aangegeven kost, tweedehands, een RS MKI uit 2007 hetzelfde als een non RS MKII uit 2009.

Los daarvan is de MKII RS een veel betere wagen. De MKI is zelfs trager dan een 996RS.
                                    Qua looks, vind ik de MKI wel mooier dan de MKII.
                                    Die eerste is iets hoekiger en oogt imo aggressiever. Ik vind de MKII te "rond". Als je het vergelijk wil maken moet je gewoon de twee eens naast mekaar zetten.

De foto op de Nordschleife is waanzinnig mooi, daar niet van

Mocht ik moeten kiezen zou ik op dit moment, oeps, gaan voor de look ipv de betere prestaties. Ik geef grif toe dat het niet makkelijk is, zeker als je bedoeling het tracken is
                                    Last edited by Jokke_vlo; 12/11/2010, 09:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                      Ik snap niet dat je die MKI kunt verkiezen boven deze

ik zou wel eens willen weten wat de eigenaar heeft bijbetaald om die kleurstelling te hebben. en t is al zo een goedkoop autoke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                        De foto op de Nordschleife is waanzinnig mooi, daar niet van

Mocht ik moeten kiezen zou ik op dit moment, oeps, gaan voor de look ipv de betere prestaties. Ik geef grif toe dat het niet makkelijk is, zeker als je bedoeling het tracken is
                                        Echt iets voor jou hé, dat kleurke
                                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          ik zou wel eens willen weten wat de eigenaar heeft bijbetaald om die kleurstelling te hebben. en t is al zo een goedkoop autoke
                                          Maar wel véél knapper dan standaardkleuren.

Comment

Working...
                                          X