Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    In het leven der volwassenen is er ook iets zoals budget
    Budget? Wat is dat?
    Is dat zoiets dat ge aan uw ouders moet extra vragen als ge ni toekomt?

Comment

• MKI

MK II

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Budget? Wat is dat?
        Naar 't schijnt komt da van den hemelsen dauw!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
          MKI

MK II
          Man man, die MKI wordt gewoon weggeblazen (visueel bedoel ik dan)!
          IMHO he Jokke ... ik heb al van het moment dat de MKI GT3 uitkwam enorm veel problemen met die frontbumper. Die van de MKII is zoveel puurder. 6 luchtinlaten is gewoon teveel van het goede (vooral als de wagen gene zwarte is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Budget? Wat is dat?
            Ik heb ergens gelezen dat veel stundenten zich tegenwoordig prostitueren om daaraan te geraken
            't Is dat of 2000 weken je zakgeld sparen...
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Die acceleratie is echt

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Vanaf 2:18, met die Turbo S Blaast ook luid.

Niet normaal gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                Man man, die MKI wordt gewoon weggeblazen (visueel bedoel ik dan)!
                IMHO he Jokke ... ik heb al van het moment dat de MKI GT3 uitkwam enorm veel problemen met die frontbumper. Die van de MKII is zoveel puurder. 6 luchtinlaten is gewoon teveel van het goede (vooral als de wagen gene zwarte is).
                En ik heb dat niet, ik vind dat juist bruuter, vergeet ook de achterspoiler niet, vooral dan bij de oranje kleurstelling, die kleeft daar op, terwijl de andere lekker laag een geheel vormt met de wagen.

Met de ronde vormingen, de smaller dagrijlichten toont de MKII smaller en minder bruut.
                Maar ergens zijn we natuurlijk ook aan het mierenneuken, dat besef ik ook wel .

Soit mocht ik kopen is die MKII toch niet voor mijnen bruinen..........en de zwarten ook al ni (nooit gehad .

Comment

... zijn we natuurlijk ook aan het mierenneuken, dat besef ik ook wel .
                  En daar zijn we nu net zo goed in hé!

Comment

• heeft iemand nog een prijslijst / catalogus staan van de mk1 997 GT3?
                    vind niks op google...
                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      heeft iemand nog een prijslijst / catalogus staan van de mk1 997 GT3?
                      vind niks op google...
                      renntech.org ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                        heeft iemand nog een prijslijst / catalogus staan van de mk1 997 GT3?
                        vind niks op google...
                        Gaade u nog bedenken?

Comment

Colorwise: left or right?

Links! Dat oranje is me wat te veel in-your-face, terwijl de zwarte sober, maar toch bruut is.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Budget? Wat is dat?
                          Nee, dat is ne goeie boekhouder. PM graag!

Comment

Gaade u nog bedenken?
                            Nee, omgekeerde psychologie. Zichzelf overtuigen hoeveel hij nu EXACT bespaard heeft door voor een TT-RS te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Nice! Is de nieuwe 997.2 GT3 RS van dezelfde kwaliteit als die van MkI van AutoArt?
                              Jip; maar nog moeilijk te verkrijgen

Comment

• Eigenlijk is dit mijn favoriete kleurstelling, maar niet te vinden tweedehands !

Comment

Eigenlijk is dit mijn favoriete kleurstelling, maar niet te vinden tweedehands !

Koop toch gewoon een nieuwe , wat is dat nu voor u.

Comment

• nvm

image ni gezien ....
                                    Last edited by ; 12/11/2010, 12:32.

Comment

• Nee, in 't zwart.

Comment

• Oranje!
                                        Ik ben onlangs nog een schoon model tegengekomen in DE. Zeer weinig km's en een "aanvaardbare" prijs. Momentje

edit: Aanvaardbare prijs - kilometerstand
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 109K - 4000 kms:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X