Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Gaade u nog bedenken?
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Nee, omgekeerde psychologie. Zichzelf overtuigen hoeveel hij nu EXACT bespaard heeft door voor een TT-RS te gaan
    LOL nee Joris , het besluit is al genomen. Jos, we hebben ons idd bedacht, maar 'k wil me verdomd goe informeren Nog 1 punt van twijfel: eerst nog kijken dat de misses wel in die clubsport zetels past. Allez, erin passen met haar 45kg is zeker geen probleem, maar ze moet aan de pedalen kunnen en over 't stuur kunnen kijken Volgend weekend Tuur Bo zijn machien eens besnuffelen dus
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Binnenkort meer GT3's dan E36 M3's op dit forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
        LOL nee Joris , het besluit is al genomen. Jos, we hebben ons idd bedacht, maar 'k wil me verdomd goe informeren
        Now we're talking!

Comment

Colorwise: left or right?

Links

Comment

• Rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi Bekijk Berichten
              Koop toch gewoon een nieuwe , wat is dat nu voor u.
              Euh? Ik koop dat niet nieuw wegens geen middelen en mocht ik ze al hebben, dan koop ik dit nog liever tweedehands wegens het track gebruik......

Comment

• Full oranje zie je al zoveel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                  LOL nee Joris , het besluit is al genomen. Jos, we hebben ons idd bedacht, maar 'k wil me verdomd goe informeren Nog 1 punt van twijfel: eerst nog kijken dat de misses wel in die clubsport zetels past. Allez, erin passen met haar 45kg is zeker geen probleem, maar ze moet aan de pedalen kunnen en over 't stuur kunnen kijken Volgend weekend Tuur Bo zijn machien eens besnuffelen dus
                  Als je naar Duitsland reist, is het misschien een idee dit samen te doen? Persoonlijk, in jouw geval, ( jij vliegt er toch ook nogal "in" op trackdays) denk ik ook dat een GT3 de betere keuze is. Aan uw TT RS zou je te veel kosten hebben op termijn (denk ik).

Net als jij ben ik dus op zoek...

Comment

• Comment

• Groen ! Zie je veel te weinig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Binnenkort meer GT3's dan E36 M3's op dit forum
                        Dringend tijd dat er hier eens GT2's komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                          Rechts.
                          ...maar dan in Viper Green

Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

• Mk2.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                            KNAP

Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                            Persoonlijk vind ik het wel nice staan op de RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Full oranje zie je al zoveel....

Comment

• Carrera motors heeft momenteel een schoon GT3RSMK II staan. witte met gouden decals op.

Volgens de site ook nog een witte en een grijze GT3

staat trouwens weer heel wat fraais daar in de vitrine; Sport classic; boxster spyder; blauwen turbo; die wit gouden GT3 RS,...

Comment

Kijk, da's meer m'n ding als hij discreet moet zijn met toch nog wat oranje erin. Die zwarte wielen zijn echt zoveel vetter dan oranje wielen.

Comment

Google eens rond en je zal zien dat er veel meer oranje MkI GT3 RS'en zijn dan vb zwarte, zilvergrijze of groene.

Comment

• dan nog die zwarte randjes om de voorlichten en smoked tintje over de pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                        ...maar dan in Viper Green

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Kijk, da's meer m'n ding als hij discreet moet zijn met toch nog wat oranje erin. Die zwarte wielen zijn echt zoveel vetter dan oranje wielen.

Of dit inderdaad, zeer knap!

Comment

Full oranje zie je al zoveel....
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Op elken hoek van 't straat!

Comment

Working...
                                          X