Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ik verplicht je bijkomend een Cup-lip en GT2-skirts te plaatsen.
Ik vind het redelijk zotjes om voor die subtiliteit veel geld uit te geven. Dat is goed na de eerste crash ja als replacement .
Zou dan eerder sparen voor een beter ophanging (ja u leest het goed een beter ophanging wat absoluut een must zou zijn volgens kenners ) eens de wagen iets of wat onder de knie.
Als we spreken over de voorste bumper dan volg ik wel daar zijn de brede hapers ipv die vele welvingen misschien we iets knapper. (maar is dat uitwisselbaar???)
bij RS motors staat er een witte GT3 MKI en ik denk Porsche approved
Voor de geinteresseerden
Hij is wel in prachtstaat
Als jullie naar de polderrit komen kunnen jullie beter het verschil zien tussen een GT3 en een Rsje in dat grijs met rood (een niet bijster populaire kleurcombinatie hier op het forum)
Ik had de prijs niet gevraagd voor een speciale kleur maar denk dat het zop de kolen niet waard was
Daar heb je en punt, maar dat wil niet zeggen dat je ze veel tegenkomt hé ! Zoveel GT3's of RS jes kom je in ons land echt niet tegen
In fact: als het niet is op een trackday event of een af rit, nog nooit eentje tegengekomen....( en ik rij toch ook +50.000 km per jaar)
Er rijden er meer rond dan je zou denken, al moet je natuurlijk wel geluk hebben om er eentje tegen te komen. Zo uitzonderlijke verschijningen zijn dat toch niet imo.
Er rijden er meer rond dan je zou denken, al moet je natuurlijk wel geluk hebben om er eentje tegen te komen. Zo uitzonderlijke verschijningen zijn dat toch niet imo.
Ik ben denk ik al 2 keer een gt3 tegengekomen op de openbare weg in Belgie.
Comment