Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenGT3 durf ik niet te zeggen dat zijn er toch al verschillende ze maar de 997 RS een 4-tal 996 RS een stuk of twee
Ik kom nooit in Knokke, en circuitevents of rondritten tel ik ni mee he
Comment
-
Mocht ik een zilveren met oranje willen had ik al gekocht (indien btw wagen). Via een bevriend forummer weet ik een goed onderhouden bakje staan in deze kleurencombo.
In een Belgische Porsche garage een tweehands GT3 kopen....lijkt me de gekheid zelve. Tenzij de garagehouder mee wil met de Duitse prijzen natuurlijk.
Zowieso altijd onderhandelen met enkele Duitse voorbeelden op zak. Ik zou altijd eerst de kans geven aan mijn garage, maar als ze de Belgische prijzen blijven hanteren moet je wel naar een ander land achter zo een wagen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk ook: nen oranje MKI GT3RS van Engeland en ne smurfblauwe.
In die optiek is een zwarte Maybach ook veel te zien
Grapje hé S8...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk vind het redelijk zotjes om voor die subtiliteit veel geld uit te geven. Dat is goed na de eerste crash ja als replacement .
Zou dan eerder sparen voor een beter ophanging (ja u leest het goed een beter ophanging wat absoluut een must zou zijn volgens kenners ) eens de wagen iets of wat onder de knie.
Als we spreken over de voorste bumper dan volg ik wel daar zijn de brede hapers ipv die vele welvingen misschien we iets knapper. (maar is dat uitwisselbaar???)
Wat bedoel je met die brede happers? Die Cup-lip waar ik op wees is gewoon een diepere en goedkopere onderlip, eens je originele om zeep is vervang je best daarmee imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Wat bedoel je met die brede happers? Die Cup-lip waar ik op wees is gewoon een diepere en goedkopere onderlip, eens je originele om zeep is vervang je best daarmee imo.
Nuja, die lip kan best wel wat mishandeling aan hoor, eer je die versleten hebt ben je effe bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMocht ik een zilveren met oranje willen had ik al gekocht (indien btw wagen). Via een bevriend forummer weet ik een goed onderhouden bakje staan in deze kleurencombo.
In een Belgische Porsche garage een tweehands GT3 kopen....lijkt me de gekheid zelve. Tenzij de garagehouder mee wil met de Duitse prijzen natuurlijk.
Zowieso altijd onderhandelen met enkele Duitse voorbeelden op zak. Ik zou altijd eerst de kans geven aan mijn garage, maar als ze de Belgische prijzen blijven hanteren moet je wel naar een ander land achter zo een wagen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZo op 't eerste zicht lijkt die 87.900 bij carrera motors (GT-zilver, clubsport) mij niet te hoog Je moet maar eens checken op hun site. Als je echt goedkoop wil gaan en je hebt geen probleem met het stuur rechts, waarom niet in de UK ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtentoch straf dat je bij een officiele dealer in Duitsland voor bijna 10K minder gesteld bent als je wat zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtentoch straf dat je bij een officiele dealer in Duitsland voor bijna 10K minder gesteld bent als je wat zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKan zijn, 't is al lang geleden dat ik nog naar tweedehandsprijzen heb gekeken (hoe zou dat komen ?).
Comment
-
Net nog iets vernomen. Blijkbaar moeten wagens die niet voldoen aan de emmissie normen ingeschreven zijn voor het einde van het jaar.
Om een voorbeeld te geven: de nieuwe GT-2RS kan je volgend jaar niet meer inschrijven. Mensen die dus nu een GT3(RS) niet ingeschreven willen verkopen zouden wel eens drastisch hun prijs kunnen laten zakken de volgende weken.
A suivre...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAls je echt goedkoop wil gaan en je hebt geen probleem met het stuur rechts, waarom niet in de UK ?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten...omdat ik dan waarschijnlijk achter ne pook in mijne kaartenbak zit te zoeken...
Anderzijds, ik heb vroeger op Pistonheads toch af en toe eens een left hand drive tegengekomen, je weet maar nooit hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNet nog iets vernomen. Blijkbaar moeten wagens die niet voldoen aan de emmissie normen ingeschreven zijn voor het einde van het jaar.
Om een voorbeeld te geven: de nieuwe GT-2RS kan je volgend jaar niet meer inschrijven. Mensen die dus nu een GT3(RS) niet ingeschreven willen verkopen zouden wel eens drastisch hun prijs kunnen laten zakken de volgende weken.
A suivre...
En dat zou niet meer kunnen? Worden er dan geen gt2rs'en uitgeleverd in 2011?
Comment
-
goedkoopste RHD op pistonheads staat toch op 50.000 pond (omgerekend toch over de 60.000 euro). Dan kun je beter een paar euro in duitsland investeren ... voor bv. deze http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...8&pageNumber=1
Comment
Comment