Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is deftig verneukt zeg !

Comment

• Ophanging achteraan is kapot?

Comment

• Damn das lelijk

Comment

• Martini GT3:
          The car has never been damaged, has all its original paint and has NOT been heavily tracked. It has only done: Two days at Spa one of which was wet, two days at Silverstone one of which was wet and it has been to the Nurburgring on two occasions. Our Director is an International C race licence holder with plenty of race experience so track days are simply an occasional bit of fun, as the serious driving takes place in proper race cars! The majority of the mileage has been covered visiting family in Scotland and driving around Europe where he was racing last year. This included various trips to France and beyond over the last two years so most of the miles have been covered on the motorway and autoroute. The car is driven sympathetically and is a joy to drive.

ps. de geposte pics verwijzen niet naar mijn persoonlijke smaak Dan graag een black on black .. of een groene

Comment

• En oorspronkelijk in Cobalt denk ik, als ik naar de spoiler kijk.

Een zilvere met subtiele Martini decals is mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Damn das lelijk
              rooie bumpers hadden wit moeten blijven
              Porsche 996 GT3 RS
              Porsche 964 RS
              BMW ///M3 e30
              Mercedes c250 CDI AMG
              www.flamebox.be

Comment

Budget? Wat is dat?
                Is dat zoiets dat ge aan uw ouders moet extra vragen als ge ni toekomt?
                Ik begrijp dat het verleidelijk is een minderjarige een gebrek aan waardebesef toe te schrijven, maar je mag daarin niet generaliseren. Ik weiger principieel aangeboden luxeartikelen, overbodige prullaria betaal ik sinds jaar en dag uit eigen zak. Hierdoor heb ik mezelf echt wel een geldbesef aangeleerd, zij het dan in andere grootteordes dan de bedragen die hier worden besproken ter aanschaf van een derde auto.

Ik weet helemaal niet wat het budget is van Jokke, en wou me er dan helemaal ook niet in moeien. Het is overigens ook niet mijn intentie een sneer te geven, maar wou gewoon even het denigrerende misverstand de wereld uithelpen dat jongeren geen voeling hebben met de realiteit . Bij deze!

Om on topic te gaan

Comment

• Was niet aan u persoonlijk gericht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                    . Ik weiger principieel aangeboden luxeartikelen,
                    Das ni slim hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

goedkoopste RHD op pistonheads staat toch op 50.000 pond (omgerekend toch over de 60.000 euro). Dan kun je beter een paar euro in duitsland investeren ... voor bv. deze http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...8&pageNumber=1
                      Fack hoe mottig!

Comment

• Comment

• Fack hoe lekker!

Comment

Das ni slim hè
                            Mijn principes zijn me meer waard

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                jokke eens meer in knokke gaan rijden op zonnige dag; de natuurlijke habitat voor RSjes volgens sommigen

Bruno die van is in mijn ogen al een "speciaal" kleurke.
                                Tijdje geleden in Knokke zelf meer GT3(RS) tegen gekomen dan Turbo's
                                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                www.musclecarrent.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Anderzijds, ik heb vroeger op Pistonheads toch af en toe eens een left hand drive tegengekomen, je weet maar nooit hé.
                                  Er stond nu een zwarte 2008 mk1 RS voor 82k te koop, met veel extra's.
                                  'k Zie wel dat ie sedert vandaag verkocht is: http://www.londonlhdcentre.com/carde...p?carIndex=930

Edit, en in Essen staat er ene voor 78800 (wel al veel km, geen btw auto) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=137891450
                                  Last edited by Individualizer; 12/11/2010, 19:20.
                                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                    Er stond nu een zwarte 2008 mk1 RS voor 82k te koop, met veel extra's.
                                    'k Zie wel dat ie sedert vandaag verkocht is: http://www.londonlhdcentre.com/carde...p?carIndex=930

Edit, en in Essen staat er ene voor 78800 (wel al veel km, geen btw auto) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=137891450
                                    vet spel !

Comment

• Die zwarte is enorm vet! (afgezien van het gele stiksel)

Die oranje ook, al is hij met de volledige rolkooi wel extreem.

Comment

• Moest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:

80k btw in, en net een nieuwe motor erin...
                                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Colorwise: left or right?

to be true, you can't make a bad decision...
                                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Working...
                                          X