Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Die zitten toch niet op die foto?
    Zou kunnen, niet gekeken, wel een andere tegengekomen (wit/rood) met PCCB's met foto ervan. Ieuw.

Nochtans, op zo'n auto, zou ik PCCB's moéten hebben, denk ik.

Comment

• Rode gordels, rode rolkooi ...

Maar die velgen, WTF, perfectie!!

Comment

• Comment

• Ik vind die velgen echt een partij lelijk ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Nochtans, op zo'n auto, zou ik PCCB's moéten hebben, denk ik.
            Als je met de gewone remmen een probleem hebt zal het niet aan de remmen liggen denk ik

Comment

Dit ding staat ondertussen ook al 'n paar maanden te koop, right?

Lekker, de TuurBo color, maar dan mét PCCB's. Dat blauw in 't interieur mocht er voor mijn part uit gebleven zijn, maar bon.

Edit:

Nog ene die al lang te koop staat...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...9&pageNumber=8
              De nieuwprijs van die eerste
              What the hell

En voor 135K bestel je bij Porsche in Duitsland zelf een GT3 naar je zin (zolang je niet te zot doet met prulopties alla carbon natuurlijk). Dan ga je natuurlijk niet die kleur hebben, das wel waar, hoewel...

5K voor de dure kuipen
              3K voor de gps
              dan heb je nog 5K over, lukt net

Comment

• Smart GTS buyer. No centerlocks.

Leder

Comment

De nieuwprijs van die eerste
                  What the hell

En voor 135K bestel je bij Porsche in Duitsland zelf een GT3 naar je zin (zolang je niet te zot doet met prulopties alla carbon natuurlijk). Dan ga je natuurlijk niet die kleur hebben, das wel waar, hoewel...

5K voor de dure kuipen
                  3K voor de gps
                  dan heb je nog 5K over, lukt net
                  Hmmmmz, en de PCCB's?

Ik zou - denk ik - toch zo'n specialleke prefereren boven de zoveelste zwarte of witte die "kaal" staat.

Comment

• Dat stuur is ook echt mooi.

Comment

Hmmmmz, en de PCCB's?

Ik zou - denk ik - toch zo'n specialleke prefereren boven de zoveelste zwarte of witte die "kaal" staat.
                      kaal?

Wat moet je meer hebben?

t is een trackcar he.

Toegegeven, die dynamische bochtenverlichting is echt wel een zaligheid, die zou er toch ook terug op moeten voor mij. En die PCCB's, als je met +100k euro aan het gooien bent mssch dat die er dan nog wel afkunnen als optie, maar heb maar nekeer iets voor met zo een schijf En de remblokken zijn ook een pak duurder dacht ik?

Comment

Dat stuur is ook echt mooi.
                        Vind 'k ook, al blinkt 't wel ferm op die foto. Lijkt bijna chroom?

Comment

kaal?

Wat moet je meer hebben?

t is een trackcar he.

Toegegeven, die dynamische bochtenverlichting is echt wel een zaligheid, die zou er toch ook terug op moeten voor mij. En die PCCB's, als je met +100k euro aan het gooien bent mssch dat die er dan nog wel afkunnen als optie, maar heb maar nekeer iets voor met zo een schijf En de remblokken zijn ook een pak duurder dacht ik?
                          Mjah, maar, ik denk dan zo ... als ik toch tig kerels met vet materiaal dat vaak on track gaat zie klooien met aftermarket blokken en schijven e.d. ... als 't dan OEM kan en zonder verpinken blijft tracken, 'k denk dat ik 't zou willen. Oké, uit de kattenbak blijven dan, sure.

Comment

Smart GTS buyer. No centerlocks.

Leder

Daar die Fuchs'en op, moet lekker staan.

Comment

Mjah, maar, ik denk dan zo ... als ik toch tig kerels met vet materiaal dat vaak on track gaat zie klooien met aftermarket blokken en schijven e.d. ... als 't dan OEM kan en zonder verpinken blijft tracken, 'k denk dat ik 't zou willen. Oké, uit de kattenbak blijven dan, sure.
                              met PCCB's worden ook nog vaak aftermarket blokken van Pagid gebruikt hoor.

Comment

• Die gele GT3 stond trouwens al te koop toen ik op zoek was naar een GT3 in het voorjaar. Toen moest ie 139.000 kosten.

Comment

Wat ik, op kleurenvlak, "erger" vind, is dat die gele PCCB-remzadels vloeken met de rode velgen, imo.

Don't worry, daar zijn oplossingen voor:

Comment

Don't worry, daar zijn oplossingen voor:

http://www.leboncoin.fr/equipement_a...49.htm?ca=21_s
                                    Fak

Maar de klauwen zijn nu identiek zeker met die met de gewone stalen schijven? Dus à la limite zou ge, als über-freak, de gele klauwen voor rode kunnen wisselen.

Of Porsche Exclusive?

Comment

• Targa in 't zwart met de geborsteld chroom dakraamrand + Fuchsen in 't zwart met de geborstelde velgrand.

Miljaar, what a combo...

Comment

• Pareltje.

Comment

Working...
                                        X