Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pccb is voor mij een waardedaler , ik moet het niet hebben. Dan koop je dat nieuw voor veel geld en in de doorverkoop is het een echte struikelblok. Ik ondervind dat nu.

Als tracker denk je 2x na met zoiets. Vooreerst kosten de remblokken waanzinnig veel geld ! en ALS je eens wat voor hebt?

Een tweedehandskoper, gaat meestal toch, altijd wat kijken naar wat hij krijgt voor zijn geld en als je dan keramische remmen tegenkomt is dat een no go !

Vraag maar na bij de verkopers...
    Last edited by Jokke_vlo; 13/11/2010, 10:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      een waarderende
      een wat?

Koop het dan 2de hands hé. Op een 2nd hand GT3, dan betaal je er (volgens jouw redenering) niks voor maar heb je 't wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Targa in 't zwart met de geborsteld chroom dakraamrand + Fuchsen in 't zwart met de geborstelde velgrand.

Miljaar, what a combo...

Schitterend...

Comment

• Eén ding wel, bij die Fuchsen. Achtervelg is knap, maar voorvelg oogt te vlak.

Comment

• Toch niet zo'n fan van onder een non-SC.

Vind nog altijd de C4S Pon edition de knapste 'gewone' 997 eigenlijk.

Comment

• full black

Comment

Rode gordels, rode rolkooi ...

Maar die velgen, WTF, perfectie!!
                Fak das lelijk . Die Targa 4S met die Fuchs vind ik eigenlijk ook geen passende combo.

Zo ne mikmak van kleuren, dat trekt echt op niets meer vind ik. Weinig eigenaars bestellen zich een Porsche met één hoofdkleur, en één contrasterend kleur. Die gele remblokken steken echt ontzettend af tegen dat interieur. Dan nog maar überhaupt te zwijgen van die rode zetels

Comment

• Ik vind het achterlijk dat je op een GT2 RS geen pcm en full autom. airco neemt.

wtff

Comment

• Bangelijk!

Comment

een wat?

Koop het dan 2de hands hé. Op een 2nd hand GT3, dan betaal je er (volgens jouw redenering) niks voor maar heb je 't wel.
                      Sorry lag in mijn bed en had via iphone een poging tot antwoord geformuleerd
                      Tweedehands is het no go voor velen ! Je denkt ook na over de "rijkosten" hé. De meesten die daar geen probleem mee hebben, kopen een nieuwe, geloof me.

Dus daar sta je dan met je keramische remmen..... je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, die met het geld kunnen gooien. Maar die kopen wel niet tweedehands......
                      Persoonlijk: ik zou het nemen als ze er 4000 euro "vanaf" doen tov de gewone remmen.
                      Last edited by Jokke_vlo; 13/11/2010, 10:08.

Comment

Targa in 't zwart met de geborsteld chroom dakraamrand + Fuchsen in 't zwart met de geborstelde velgrand.

Miljaar, what a combo...

Shit deze Targa is vet ....

Targa blijft toch mijn favo Porsche zunne

Comment

Fak

Maar de klauwen zijn nu identiek zeker met die met de gewone stalen schijven? Dus à la limite zou ge, als über-freak, de gele klauwen voor rode kunnen wisselen.
                          Klopt voor de mk2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Ik vind het achterlijk dat je op een GT2 RS geen pcm en full autom. airco neemt.

wtff
                            je hebt er genoeg die dat doen op een GT3-RS ook. Net als geen xenon pakken.

Ik snap dat ook niet eerlijk gezegd. Ik moet de eerste tegenkomen die dat verschil effectief gaat voelen. Ik denk dat die gewoon netjes aankleden en dan met 18" gaan tracken ipv 19 een veel grotere invloed heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Sorry lag in mijn bed en had via iphone een poging tot antwoord geformuleerd
                              Tweedehands is het no go voor velen ! Je denkt ook na over de "rijkosten" hé. De meesten die daar geen probleem mee hebben, kopen een nieuwe, geloof me.

Dus daar sta je dan met je keramische remmen..... je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, die met het geld kunnen gooien. Maar die kopen wel niet tweedehands......
                              Persoonlijk: ik zou het nemen als ze er 4000 euro "vanaf" doen tov de gewone remmen.
                              PCCB : ik had het er ook over bij de aanschaf van mijn GT3 met de mensen van Porsche.

Nut van PCCB stijgt eigenlijk met het aantal kilometers on track omdat pas dan het voordeel dat je de schijven amper verslijt tot uiting komt. Maar anderzijds rekenden ze zelf voor mij uit dat je toch wel 5 keer je stalen schijven kan vervangen eer je aan dezelfde kost zit van PCCB.

Remblokken zijn ook duurder. Ik had op de 2S de voorste laten vervangen en dat kostte mij 600 euro, ik dacht dat de gewone blokken op een zelfde wagen vervangen op 300-400 euro kwam...

Na een hoop trackdays moet ik zeggen zeer tevreden te zijn van de OEM remmen : wel wat haarscheurtjes, maar anderzijds zelfs vooraan nog meer dan 50% over op mijn remblokken, nooit last van fading gehad (al doe ik nooit superlange stints). Wel een belangrijke opmerking : allemaal bij droge omstandigheden, bij nat weer tracken doet de slijtage van de blokken met factor 10 stijgen denk ik.

Mits een ezeltje dat geld schijt had ik opnieuw wel PCCB genomen (en een RS ) maar ik wou absoluut een speciaal kleurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Nostalgie

pak fermer dan een GT3 met strijkplank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
                                  pak fermer dan een GT3 met strijkplank
                                  Vertel ons iets wat we nog niet wisten Loe!

Comment

Rode gordels, rode rolkooi ...

Maar die velgen, WTF, perfectie!!
                                    Zalig he
                                    Ik ken echt al de GT3"s al die op Mobile te koop staan
                                    Die gele is echt SCHITTEREND !!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Echt veel te bling bling die velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten

Bangelijk!
                                        Toch mijn ding niet dit!

Comment

• De perfecte 997.1 GT3 RS voor mij ziet er trouwens zo uit:

Of zo:

of als het echt echt echt niet mag opvallen:

Comment

Working...
                                          X