Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIs dat oranje? of rood door de bewerking ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSorry lag in mijn bed en had via iphone een poging tot antwoord geformuleerd
Tweedehands is het no go voor velen ! Je denkt ook na over de "rijkosten" hé. De meesten die daar geen probleem mee hebben, kopen een nieuwe, geloof me.
Dus daar sta je dan met je keramische remmen..... je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen, die met het geld kunnen gooien. Maar die kopen wel niet tweedehands......
Persoonlijk: ik zou het nemen als ze er 4000 euro "vanaf" doen tov de gewone remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenPccb is voor mij een waardedaler , ik moet het niet hebben. Dan koop je dat nieuw voor veel geld en in de doorverkoop is het een echte struikelblok. Ik ondervind dat nu.
Als tracker denk je 2x na met zoiets. Vooreerst kosten de remblokken waanzinnig veel geld ! en ALS je eens wat voor hebt?
Een tweedehandskoper, gaat meestal toch, altijd wat kijken naar wat hij krijgt voor zijn geld en als je dan keramische remmen tegenkomt is dat een no go !
Vraag maar na bij de verkopers...Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichteneen wat?
Koop het dan 2de hands hé. Op een 2nd hand GT3, dan betaal je er (volgens jouw redenering) niks voor maar heb je 't wel.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat hoeft toch geen dealbreker te zijn? Je rijdt gewoon met die PCCB's tot ze versleten zijn, en je vervangt de schijf door stalen schijven.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVertel ons iets wat we nog niet wisten Loe!
(Ben nu wel is benieuwd wat het resultaat zou zijn van een sprintje tot 300km/h tussen Godzilla en ex-RUF )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenGeef toe dat ge stiekem toch blij zijt dat hij naar't buitenland is gegaan. Anders had ge wel is de kans die ooit tegen te komen aan de lichten en vierkant afgedroogd te worden door uw eigen ex-creatie
(Ben nu wel is benieuwd wat het resultaat zou zijn van een sprintje tot 300km/h tussen Godzilla en ex-RUF )
Mbt dat sprintje, die Performance test zal er nog wel komen
Van 0-200 was Modzilla al sneller dan de RUF. Maar van 200-300 had de RUF hem zwaar de vernieling ingereden. De acceleratie boven de 200 was gewoon belachelijk. En weten dat ie boven de 300 gewoon op hetzelfde tempo bleef doorsleuren (tot 351km/u chrono).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDit is vet, mits zwarte velgen! 'k vind gekleurde velgen echt niet mooi..
of uiteraard oranje:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWel een belangrijke opmerking : allemaal bij droge omstandigheden, bij nat weer tracken doet de slijtage van de blokken met factor 10 stijgen denk ik.
Ik zou denken dat je bij nat weer minder slijtage hebt omdat het tempo iets lager ligt maar heeft water dan nog een extra invloed op de remmen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDe perfecte 997.1 GT3 RS voor mij ziet er trouwens zo uit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenKan dit wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, ik had eigenlijk liever gehad dat ie in het binnenland was gebleven. Ik vind het altijd leuk een ex-auto te zien rijden. Met uitzondering van de LP640 Roadster ... die hoop ik nooit meer tegen te komen ... ocharme het dutske
Mbt dat sprintje, die Performance test zal er nog wel komen
Van 0-200 was Modzilla al sneller dan de RUF. Maar van 200-300 had de RUF hem zwaar de vernieling ingereden. De acceleratie boven de 200 was gewoon belachelijk. En weten dat ie boven de 300 gewoon op hetzelfde tempo bleef doorsleuren (tot 351km/u chrono).
(Ik hoop dat ik LP640 Roadster thans toch nog is tegenkom ooit...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenFack ja! Kwam deze net tegen:
x10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPerfect mogelijk, als ik me niet vergis heeft Alcon schijven in de correcte diameter.
Comment
Comment