Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel de rode centercaps mogen eraf...

Deze blijft toch wel een van m'n favorieten...

Oranje of groen ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        PCCB : ik had het er ook over bij de aanschaf van mijn GT3 met de mensen van Porsche.

Nut van PCCB stijgt eigenlijk met het aantal kilometers on track omdat pas dan het voordeel dat je de schijven amper verslijt tot uiting komt. Maar anderzijds rekenden ze zelf voor mij uit dat je toch wel 5 keer je stalen schijven kan vervangen eer je aan dezelfde kost zit van PCCB.

Remblokken zijn ook duurder. Ik had op de 2S de voorste laten vervangen en dat kostte mij 600 euro, ik dacht dat de gewone blokken op een zelfde wagen vervangen op 300-400 euro kwam...
        Idd, en reken maar dat de blokken op de GT3 nog een pak duurder gaan zijn. En uw "besparing" met PCCB's is om zeep als ge er ene keer iets mee voor hebt (een grindbakje in Abbeville ofzo ) en wa pech hebt.

Na een hoop trackdays moet ik zeggen zeer tevreden te zijn van de OEM remmen : wel wat haarscheurtjes, maar anderzijds zelfs vooraan nog meer dan 50% over op mijn remblokken, nooit last van fading gehad (al doe ik nooit superlange stints). Wel een belangrijke opmerking : allemaal bij droge omstandigheden, bij nat weer tracken doet de slijtage van de blokken met factor 10 stijgen denk ik.
        Over regen kan ik niet meespreken. Scheuren doen die schijven idd, maar das eigen aan de geperforeerde schijven. Zal volgend voorjaar ook wel weer een nieuw setje vooraan mogen steken denk ik. Fading, onbestaande. Toegegeven je moet wel redelijk doorduwen op die pedaal on track (t is niet dat je maximale remkracht hebt na 1cm pedal travel), maar ik vind dat geen nadeel, je kan heel mooi doseren omdat je geen overbijterige remmen hebt. Wel relatief natuurlijk he, op straat voelen ze veel agressiever aan. Ik heb wel al superlange stints gedaan ( geen idee wat je definitie van superlang is, maar pakweg 40 minuten aan een stuk a fond gaan vind ik al redelijk lang), en die remmen remmen even hard na 5 minuten als na 40 minuten.

Mits een ezeltje dat geld schijt had ik opnieuw wel PCCB genomen
        Idem hier. Als ik niet zou wakkerliggen van 3K euro voor een schijf zou ik het ook pakken. Het valt niet te ontkennen, technologisch gezien IS het een beter product. Maar het is absoluut geen must.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Zalig incognito

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten

Idd super, moest ik een respray doen na de eerste crash zou het dit zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Fack ja! Kwam deze net tegen:

x10
              Geweldig, de knapste die ik hier tot nu toe heb zien staan.

Comment

x10
                Zou ook mijn keuze zijn. Aqua

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Idd super, moest ik een respray doen na de eerste crash zou het dit zijn
                Of gewoon laten wrappen..
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Perfectie.

Zo zou de mijne er mogen uitzien.

Comment

• Is aqua blauw een standaardkleur?

Comment

x10
                      SUBLIEM!!! Tot nu toe het mooiste dat ik in dit topic tegen gekomen ben!

Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                      That's the power of POWER! Hebt ge daar toevallig geen filmke van ofzo?

(Ik hoop dat ik LP640 Roadster thans toch nog is tegenkom ooit...)
                      Afraid not

En de oranje LP640R is abominabel. Hij had beter die matzwarte wrap erop gelaten ... DAT was wel dik in orde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Man man, die MKI wordt gewoon weggeblazen (visueel bedoel ik dan)!
                        IMHO he Jokke ... ik heb al van het moment dat de MKI GT3 uitkwam enorm veel problemen met die frontbumper. Die van de MKII is zoveel puurder. 6 luchtinlaten is gewoon teveel van het goede (vooral als de wagen gene zwarte is).
                        En toch zou voor mij de ideale combinatie zijn; de achterkant van de MKII met de voorkant van de MKI. Als je dan voor de oranje kiest, is het contrast met die zwarte contrasten op de kofferklep gewoon subliem.
                        En neem daarbij de leds die er niet zijn vooraan nog bij, 't plaatje is af

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Subliem gewoon die met zwarte velgen

Off-topic 2e foto: Folembray?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Die voorkant met de grijze luchtinlaten onder de leds doet echt afbreuk aan de wagen vindk Voor de rest is de achterkant echt knap!

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                        Knappe kleuren combinatie!
                        Dit zou m'n keuze zijn voor een MKI, maar dan wel zonder de rode zonneband op de voorruit.
                        Al zou ik het moeilijk hebben in de keuze met een volledig zwarte met grijze velgen

Voor een MKII without any doubt ene in aqua blau
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Is aqua blauw een standaardkleur?

Nee optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Targa in 't zwart met de geborsteld chroom dakraamrand + Fuchsen in 't zwart met de geborstelde velgrand.

Miljaar, what a combo...

Ik vind over 't algemeen uw smaak zeer goed, maar deze 997 is écht mottig vind ik
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Nee optie.
                              Welja, net gekeken, is een "standaard" metaalkleur.

Niet gelijk da smurfenblauw van sommigen hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                Bemerk het verschil in plaatsing vd decals.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Welja, net gekeken, is een "standaard" metaalkleur.

Niet gelijk da smurfenblauw van sommigen hier
                                  Klopt, Aqua was ook een mogelijkheid geweest maar uiteindelijk vond ik dat er sowieso een unikleurtje op mijn GT3 moest Ik vind Riviera steeds maar mooier worden trouwens, moest ik moeten/mogen herbeginnen ik neem exact dezelfde config. Ja, mét lederen dash en loads of alcantara Die laatste kwestie is trouwens een stille dood gestorven zoals het hoort

Comment

x10
                                    Nog eens reposten want...

subliemheid !

Comment

Die laatste kwestie is trouwens een stille dood gestorven zoals het hoort
                                      Maar goed ook

Steken nu die motorsteunen erop of niet?

Comment

moest ik moeten/mogen herbeginnen ik neem exact dezelfde config.
                                        Idem hier. Maar neem ik wel cruise control erbij als ik geen stockwagen neem.

Comment

• Er zou een apart Porsche GT topic moeten komen vind ik.

Comment

Working...
                                          X