Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenFack ja! Kwam deze net tegen:
x10
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk (en gij) ken iemand die die conversie gedaan heeft en ik geloof dat het idd Alcon schijven zijn die erop steken. Voordeel is dat je dan net als op de mk2 met 380mm schijven zit. De standaard stalen op de mk1 zijn 350mm. Nuja, ik denk niet dat die 350mm stalen ontoereikend zijn. Oja, en een schijfje van Alcon kost wel een pak meer dan een Cup schijf (die goedkoper is dan OEM). En dan spreken we niet over 20euro meerprijs.
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerdomme da's toch ook mooi... en zwarte of zilverkleurige velgen, ik zou 't niet weten.
Schitterend idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarom steekt men dan geen Cup-schijven? Hebben die bepaalde nadelen? Zijn die niet verkrijgbaar voor wegauto's oid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCup schijven zijn verkrijgbaar, nadeel zou zijn dat ze sneller slijten, maar prijsverschil compenseert natuurlijk.
Comment
-
slijt ni rapper... is klak hetzelfde, behalve dat de "gaten" waar de wiel bouten door moeten een grotere diameter hebben... da's voor de 5 pinnen van de centerlock wielen.
Desondanks kunnen ze perfect gemonteerd worden op een straatauto. Mooie geste van motorsport deze schijven voor een zachter prijsje aan te bieden.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Deze staat in latem te koop en iedere keer ik er voorbij rij , kwijl ik mezelf weer onder http://www.garagevandenberghe.be/aut...t=;1;&item=300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenslijt ni rapper... is klak hetzelfde, behalve dat de "gaten" waar de wiel bouten door moeten een grotere diameter hebben... da's voor de 5 pinnen van de centerlock wielen.
Desondanks kunnen ze perfect gemonteerd worden op een straatauto. Mooie geste van motorsport deze schijven voor een zachter prijsje aan te bieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSteken nu die motorsteunen erop of niet?
Zonet trouwens in de stromende regen met de GT3 een groot deel van de Polderrit verkend. Uiteraard voorzichtig gereden, maar ik heb niet veel last gehad van de vooral vooraan toch versleten Cupbanden, geregeld eens triple digits gereden Eigenlijk was dit pas de eerste keer dat de GT3 nat is geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeen verschil qua ventilering? Zelfde gaten, of gegroefd, of iets anders?
qua materiaal/structuur kan er natuurlijk nog verschil zijn, maar qua uitzicht is 't echt hetzelfde.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenNog eens reposten want...
subliemheid !Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerdomme da's toch ook mooi... en zwarte of zilverkleurige velgen, ik zou 't niet weten.
Misschien liefst nog matzwarte velgen ipv blinkend zwart
'k vind het wel een subliem kleurtje, niet zo opvallend als rood,geel of riviera, maar toch opvallender dan het zoveelste wit/zwart2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenslijt ni rapper... is klak hetzelfde, behalve dat de "gaten" waar de wiel bouten door moeten een grotere diameter hebben... da's voor de 5 pinnen van de centerlock wielen.
Desondanks kunnen ze perfect gemonteerd worden op een straatauto. Mooie geste van motorsport deze schijven voor een zachter prijsje aan te bieden.
These 350mm steel disks which are a straight replacement for the front brake disks of the P96GT2, P96GT3 and P97GT3 with steel brakes. These rotors are lighter and better ventilated than the stock ones and will last almost as long.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenDeze staat in latem te koop en iedere keer ik er voorbij rij , kwijl ik mezelf weer onder http://www.garagevandenberghe.be/aut...t=;1;&item=300
Mooie RS, maar helaas niet voor ne gewone werkmens.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment