Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Dat carbon is trouwens standaard (in 't dashboard) op de GT3 RS dacht ik. Moest 't een gratis optie zijn om daar dan dat donkergrijs in te krijgen, zou ge dat dan doen?
    Ja.
    Ik vind dat latje waar de bekerhouders achterzitten, alsook de middentunnel veel knapper in standaard kleur dan in carbon. Idem voor de ventilatiemonden.

Nog erger is die middentunnel in koetswerkkleur, OMG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      En dan een wit randje rond de velgen.
      Rijdt diene nu met zijn 6-puntsgordels aan op straat?

Wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        22222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Ik zou voor de diesel + RSmk2 optie gaan...335/535d met daarnaast
          Ik ook, maar niet als je het jaar ervoor net een spiksplinternieuwe daily van 100K+ euro hebt gekocht. Depreciation is a bitch weetjewel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Godver Godver Godver ... ik begin dat zilvergrijs mooier en mooier te vinden.
            I must be getting old
            Ik vind het zilver of zilvergrijs op een Porsche super sjiek , op een 997 Turbo zelfs mijn favo !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Ik vind het zilver of zilvergrijs op een Porsche super sjiek , op een 997 Turbo zelfs mijn favo !!!
              Toere Toere ... das hier wel het GT3 topic he!

Comment

• Vind ik ook zeer geslaagd:

Comment

• Das nu toch eens honderd miljoen miljard keer beter dan met dat oranje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Ik ook, maar niet als je het jaar ervoor net een spiksplinternieuwe daily van 100K+ euro hebt gekocht. Depreciation is a bitch weetjewel
                    Die depreciation gaat niet weg hé...de running costs ook niet. Better get rid of it while it's still hot!

Comment

En dan een wit randje rond de velgen.
                      écht niet!

Comment

Das nu toch eens honderd miljoen miljard keer beter dan met dat oranje.
                        Alleen ga je dat 2de hands niet vinden. Die striping, is dat gespoten of geplakt? Anders eentje met oranje en de striping eraf trekken en er zwarte ophangen.

Comment

Comment

Alleen ga je dat 2de hands niet vinden. Die striping, is dat gespoten of geplakt? Anders eentje met oranje en de striping eraf trekken en er zwarte ophangen.
                            Zit bovenop de lak. Kan er dus vanaf.

edith: maar dan zit je nog met de kooi ook he

Comment

Rijdt diene nu met zijn 6-puntsgordels aan op straat?

Wtf
                              Lippenslaan niet onderschatten , daar worden snelheidsrecords gebroken zunne

Comment

Toere Toere ... das hier wel het GT3 topic he!

Heb ik al gemerkt

Comment

Tuurlijk, maar dan ga je toch niet wrappen?
                                  Ik denk 't wel. Geen idee wat een full wrap moet kosten, als dat iets kost van max. 2-3 full details, dan zou ik niet twijfelen.

Heb ooit 'n folie live gezien, zit wat in het midden tussen gewoon zilver (dus eerder matglanzend) en dat wat op de McLaren formule 1's ligt (genre reflecterend, nog geen chroom-glans/reflectie maar wel die richting uit), en er zat een zeer lichte structuur in ... lijkt enorm hard op geborsteld alu. Ik vond dat de max. Weet wel niet wat dat moet geven op een auto, maar 'k denk dat dat vet moet staan met zo'n oude Martini-livery.

Maar dan rij je pas met een foorkraam rond, natuurlijk.

Ik blijf gewoon naar zilver metallic teruggrijpen, zeker GT-zilver vind ik fenomenaal.

Comment

• GT silber zou de GTS goed afgaan denk ik:

Comment

• Ik zou toch niet meer durven een gewone 997 2S hier op het forum voor te stellen zunne

Comment

Vind ik ook zeer geslaagd:
                                        Dit is 't echt, voor mij.

Comment

• En 't is hier druk , binnen 6 maand tientallen GT3's bij op het forum denk ik

Comment

Working...
                                          X