Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Eindelijk zijn de oude Autoforumdagen terug : bladzijden lang ouwehoeren en dromen over "deze kleur vind ik 't vetst" "ik zou de mijne zo willen" enzovoort
    Die Porsche liefhebbers zijn janetten, zo lullen over een kleurke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Die Porsche liefhebbers zijn janetten, zo lullen over een kleurke.

Comment

• Ik heb hier al pareltjes zien passeren maar deze zit er toch met kop en schouders boven zunne

Comment

• oranje zie je inderdaad wel vaker op een GT3 RS

Comment

• Comment

• Iemand met enorm veel tijd heeft een lijst aangelegd van alle 997 GT3RS waarvan hij weet heeft, inclusief specs en foto's :

Comment

• .. kijkend naar deze Gulf uitvoeringen is de eerder vertoonde blauwe met oranje velgen nog dik in orde!

Comment

• Zo en niets anders

2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                    Moest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:

80k btw in, en net een nieuwe motor erin...

is die TT-RS afgevoerd misschien?
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                        .. kijkend naar deze Gulf uitvoeringen is de eerder vertoonde blauwe met oranje velgen nog dik in orde!

Ik vind dit toch knapper. Die 1ste is nog een twijfelgeval, maar die 2de is supervet imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

oranje zie je inderdaad wel vaker op een GT3 RS
                          Dat waren nog eens kleurencombo's Geen enkele Mk2 RS kan hieraan tippen imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten

Hey ik heb die foto genomen

Raar ding trouwens, met nen ingebouwde laptop, een hoop extra knoppen en geen standaard RS deur"koorden" aan de binnenkant.

Was op de eerste dag dat ik de mijne had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Iemand met enorm veel tijd heeft een lijst aangelegd van alle 997 GT3RS waarvan hij weet heeft, inclusief specs en foto's :

http://www.gt3rsregistry.com/VINs.htm

Wel zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Ik vind het één van de vetst mogelijke livery's voor een GT3 RS!!

Vind het echt niet staan op een 911. Ergens klopt het niet.

IMO hé.. 't is net tof dat al die smaken verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Vind het echt niet staan op een 911. Ergens klopt het niet.

IMO hé.. 't is net tof dat al die smaken verschillen
                                  Komt door de oranje velgen denk ik...
                                  Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.
                                    Uhu..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                      is die TT-RS afgevoerd misschien?
                                      Volmondig ja
                                      Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Tja gelukkig vindt niet iedereen grijs met rood mooi anders zouden er veel te veel rond rijden
                                        over smaak en kleur is het ieder zijn goesting
                                        De rs laat toch de tongen rollen en dat verbaast me toch niet want het is en het zal een prachtige auto blijven
                                        Als ik met de auto rij heb ik bijna altijd positieve reacties en moest ik voor iedere foto een euro krijgen dan zou ik al een paar bandjes kunnen kopen
                                        Wanneer ik de auto bestelde wist ik nog geen kleuren en opties of prijzen dus het was een beetje een risico dus heb ik de standaardkleur gekozen
                                        Er zijn hier zeker al een paar pareltjes de revue gepasseerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Yep zie ik wel zitten misschien zelfs nog boven een oranje.

Comment

Working...
                                          X