Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie Porsche liefhebbers zijn janetten, zo lullen over een kleurke.
Comment
-
Iemand met enorm veel tijd heeft een lijst aangelegd van alle 997 GT3RS waarvan hij weet heeft, inclusief specs en foto's :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenMoest ik nu al willen toehappen, zou dit zeker een kanshebber zijn:
80k btw in, en net een nieuwe motor erin...
is die TT-RS afgevoerd misschien?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. kijkend naar deze Gulf uitvoeringen is de eerder vertoonde blauwe met oranje velgen nog dik in orde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
oranje zie je inderdaad wel vaker op een GT3 RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
Hey ik heb die foto genomen
Raar ding trouwens, met nen ingebouwde laptop, een hoop extra knoppen en geen standaard RS deur"koorden" aan de binnenkant.
Was op de eerste dag dat ik de mijne had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIemand met enorm veel tijd heeft een lijst aangelegd van alle 997 GT3RS waarvan hij weet heeft, inclusief specs en foto's :
http://www.gt3rsregistry.com/VINs.htm
Wel zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk vind het één van de vetst mogelijke livery's voor een GT3 RS!!
IMO hé.. 't is net tof dat al die smaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenVind het echt niet staan op een 911. Ergens klopt het niet.
IMO hé.. 't is net tof dat al die smaken verschillen
Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenKomt door de oranje velgen denk ik...
Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenis die TT-RS afgevoerd misschien?
Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Tja gelukkig vindt niet iedereen grijs met rood mooi anders zouden er veel te veel rond rijden
over smaak en kleur is het ieder zijn goesting
De rs laat toch de tongen rollen en dat verbaast me toch niet want het is en het zal een prachtige auto blijven
Als ik met de auto rij heb ik bijna altijd positieve reacties en moest ik voor iedere foto een euro krijgen dan zou ik al een paar bandjes kunnen kopen
Wanneer ik de auto bestelde wist ik nog geen kleuren en opties of prijzen dus het was een beetje een risico dus heb ik de standaardkleur gekozen
Er zijn hier zeker al een paar pareltjes de revue gepasseerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenKomt door de oranje velgen denk ik...
Comment
Comment