Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
    Volmondig ja
    Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...
    Dan neem je toch MKII of kom je er toch bij uit

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
        Tja gelukkig vindt niet iedereen grijs met rood mooi anders zouden er veel te veel rond rijden
        Ja echt, kon mij hier daarstraks nimeer parkeren, stonden er hier 5 in t straat

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Komt door de oranje velgen denk ik...
          Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.
          Jup, die velgen zijn een beetje teveel van het goede. Al vind ik Gulf thema en 911 niet zo goed klikken, esthetisch gezien dan.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Dan neem je toch MKII of kom je er toch bij uit
            scheelt wel meer dan 50% in prijs natuurlijk

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              scheelt wel meer dan 50% in prijs natuurlijk
              Als je twijfelt wil je het ook geven denk ik?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                Dan neem je toch MKII of kom je er toch bij uit
                Ja, ik geef je daarin gelijk

                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                scheelt wel meer dan 50% in prijs natuurlijk
                Nee, ik geef je daarin ongelijk

                Verschil is imo 80-95k voor de mk1 (<20000km & clubsport) en 105k-120k voor de mk2 (<10000km & clubsport).. Nieuwe stockwagens vanaf 115k.

                Ik zou dus eerder zeggen 30%.. Zo leg ik het hier thuis toch uit
                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

                Comment


                • Comment


                  • Hey Glenn
                    Je hebt al een foto van mij

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      Ja, ik geef je daarin gelijk



                      Nee, ik geef je daarin ongelijk

                      Verschil is imo 80-95k voor de mk1 (<20000km & clubsport) en 105k-120k voor de mk2 (<10000km & clubsport).. Nieuwe stockwagens vanaf 115k.

                      Ik zou dus eerder zeggen 30%.. Zo leg ik het hier thuis toch uit
                      Ikzelf zie daar ook nog de rs MKI bij, die looks doen het

                      Comment






                      • Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                          Volmondig ja
                          Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...
                          proficiat ,ik ben blij voor je
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Ikzelf zie daar ook nog de rs MKI bij, die looks doen het
                            Ik heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
                            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              Ik heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
                              Je vergeet nog de dynamische bochtenverlichting. Echt een aanrader! (voor mij was het ook geen must-have, maar nu ik die heb...)

                              En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks

                              Comment


                              • Voor mij ne groene aub....

                                Comment


                                • Nog een shopke.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                    Ik heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
                                    Voor mij is het vooral de esp die me bezig houdt. Dat lijkt me voor rijders als ons toch redelijk nuttig in bepaalde omstandigheden. Full hardcore of toch wat denken aan natte wegen

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Je vergeet nog de dynamische bochtenverlichting. Echt een aanrader! (voor mij was het ook geen must-have, maar nu ik die heb...)

                                      En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks
                                      Ik bedoelde vooral zaken die je niet op de mk1 kunt krijgen, dus ook geen bochtenverlichting daar?

                                      Die centerlocks, ja, ben daar eigenlijk niet de grootste fan van, die sleutel van 1000 euro is dan een noodzakelijk iets, maar er komen nog andere zaken die ook wel een paar k zullen kosten... Bache voor in de garage, cameraatje + performance box (of VBOX lite), eventuele aanpassingen zoals andere roosterkes voor de voorbumper van Cargraphic,... Soit, eigenlijk zijn dat details die je er zo los bijkoopt hé. We zullen er niet onze laatste euro aan geven, die gaat naar DIV..
                                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                        Volmondig ja
                                        Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...
                                        proficiat!! trackdays of gewoon voor op 't straat?
                                        Porsche 996 GT3 RS
                                        Porsche 964 RS
                                        BMW ///M3 e30
                                        Mercedes c250 CDI AMG
                                        www.flamebox.be

                                        Comment

                                        Working...
                                        X