Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ikzelf zie daar ook nog de rs MKI bij, die looks doen het
Ik heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
Ik heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
Je vergeet nog de dynamische bochtenverlichting. Echt een aanrader! (voor mij was het ook geen must-have, maar nu ik die heb...)
En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks
Voor mij is het vooral de esp die me bezig houdt. Dat lijkt me voor rijders als ons toch redelijk nuttig in bepaalde omstandigheden. Full hardcore of toch wat denken aan natte wegen
Je vergeet nog de dynamische bochtenverlichting. Echt een aanrader! (voor mij was het ook geen must-have, maar nu ik die heb...)
En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks
Ik bedoelde vooral zaken die je niet op de mk1 kunt krijgen, dus ook geen bochtenverlichting daar?
Die centerlocks, ja, ben daar eigenlijk niet de grootste fan van, die sleutel van 1000 euro is dan een noodzakelijk iets, maar er komen nog andere zaken die ook wel een paar k zullen kosten... Bache voor in de garage, cameraatje + performance box (of VBOX lite), eventuele aanpassingen zoals andere roosterkes voor de voorbumper van Cargraphic,... Soit, eigenlijk zijn dat details die je er zo los bijkoopt hé. We zullen er niet onze laatste euro aan geven, die gaat naar DIV..
Comment