Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenNu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenTja gelukkig vindt niet iedereen grijs met rood mooi anders zouden er veel te veel rond rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenKomt door de oranje velgen denk ik...
Steek daar zwarte velgen onder + een subtiele oranje striping en je hebt een wereld van verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDan neem je toch MKII of kom je er toch bij uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenscheelt wel meer dan 50% in prijs natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDan neem je toch MKII of kom je er toch bij uit
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenscheelt wel meer dan 50% in prijs natuurlijk
Verschil is imo 80-95k voor de mk1 (<20000km & clubsport) en 105k-120k voor de mk2 (<10000km & clubsport).. Nieuwe stockwagens vanaf 115k.
Ik zou dus eerder zeggen 30%.. Zo leg ik het hier thuis toch uitMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenJa, ik geef je daarin gelijk
Nee, ik geef je daarin ongelijk
Verschil is imo 80-95k voor de mk1 (<20000km & clubsport) en 105k-120k voor de mk2 (<10000km & clubsport).. Nieuwe stockwagens vanaf 115k.
Ik zou dus eerder zeggen 30%.. Zo leg ik het hier thuis toch uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenVolmondig ja
Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIkzelf zie daar ook nog de rs MKI bij, die looks doen hetMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIk heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIk heb het dan meer voor andere zaken als we voor het grootste budget gaan, zoals de sport bucket seats ipv lightweight seats, de 90l tank, PCM3,... 'k Denk ook niet dat het verschil tussen een GT3 en de RS verschil zou maken, met mij of de misses achter het stuur Qua looks zijn het toch allemaal pareltjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe vergeet nog de dynamische bochtenverlichting. Echt een aanrader! (voor mij was het ook geen must-have, maar nu ik die heb...)
En vergeet ook geen 1000 euro budget te tellen voor alle rommel die ge gaat nodig hebben voor die centerlocks
Die centerlocks, ja, ben daar eigenlijk niet de grootste fan van, die sleutel van 1000 euro is dan een noodzakelijk iets, maar er komen nog andere zaken die ook wel een paar k zullen kosten... Bache voor in de garage, cameraatje + performance box (of VBOX lite), eventuele aanpassingen zoals andere roosterkes voor de voorbumper van Cargraphic,... Soit, eigenlijk zijn dat details die je er zo los bijkoopt hé. We zullen er niet onze laatste euro aan geven, die gaat naar DIV..My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenVolmondig ja
Nu nog aan twijfelen tss mk1 en mk2...Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
Comment