Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
+ YouTube Video
Misschien een herhaling, maar best interessant......op Spa
Ik moet toegeven dat na alle info een MKII GT3 opmars maakt in mijn idee.
Comment
-
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAltijd, maar dat is een dooddoener. Wat ook een groot verschil maakt is verdere "tuning" voor circuitgebruik hé, ik durf te verwijzen naar de mods die Mich zijn RS heeft ondergaan en die 'm toch duidelijk performanter maken dan een basic RS...
...je begrijpt me wel denk ik.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten+ YouTube Video
Voor mij is er weinig verschil tussen 996 GT3 MKI tot 997 RS MKI... de ezel achter 't stuur is bepalend ... ik vind wel en ik blijf erbij dat er met de 997 MKII een sprongetje voorwaarts gemaakt is (qua prestaties dan toch)Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenVoor mij ne groene aub....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHerinner je je nog die 599 GTO op Spa?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
Zeker trouwens dat er op die mk.II PS2's steken? Aan de ring had 'ie op diezelfde velgen R888's liggen. Is 'ie qua ophanging stock? Lijkt zeer laag irl, maar dat kan met die 18" te maken hebben natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenFilmpje is hier al eens gepasseerd denk ik. Die gast rijdt inderdaad wel vlot met z'n auto! Italiaans temperament I presume.
Wat een klank trouwens. Lijkt scherper dan de 997 qua klank, en ook minder isolatie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDamn zeg. Ik dacht eerst dat het beeld lichtjes versneld is want het gaat toch wel bijzonder snel (en hard) zeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEn als je er dan rekening mee houdt dat een filmpje 10 miljard keer afdoet aan de werkelijke beleving IN de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWa ne poser
Daar valt dus niet mee te rijden op straat he, met die gordels, tenzij ge ze ni deftig aan doet.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Dacht dat 't ook verboden was, in België?
Zelfs 1x een boete gekregen toen ik ze wel aan maar niet vast geklikt had
Dus zal hier wel mogen, tenzij het weeral anders is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenwetende dat die mk.I chauffeur een verdienstelijk piloot is draagt alleen maar bij aan uw stelling...
Zeker trouwens dat er op die mk.II PS2's steken? Aan de ring had 'ie op diezelfde velgen R888's liggen. Is 'ie qua ophanging stock? Lijkt zeer laag irl, maar dat kan met die 18" te maken hebben natuurlijk.
En wat ik zie is dat de man in de MKII het vooral moet hebben van het extra vermogen, en dat kan je in Spa wel kwijt. Op een "club" circuit alla Abbeville/Mettet wordt hij imo compleet verloren gereden door die andere piloot.
Vergeet ook niet dat zo een MK2 uitgerust is met een verdomd efficient ESP systeem. Dat is een vangnet waar je gebruik van kan maken, wat je niet hebt op zo een MK1. Denk wel dat dat voor sommige mensen de manier van rijden kan beinvloeden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenwat bedoel je met tuning? Valt een geometrie ook onder tuning? In loutere zin van het woord heb je gekijk dat dat "tuning" is, van de andere kant vind ik dan weer niet dat een geo onder de noemer "tuning" kan vallen
...je begrijpt me wel denk ik.
Geometrie valt er voor mij niet onder. Dat is in mijn ogen zoiets als bandendruk.
Comment
Comment