Grote keuze in zelfklevers, vooral Porsche!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenehh. dat is naast de kwestie.
De gewone gordels zitten toch ook nog altijd in de auto he. Die mag je niet verwijderen.
en ik denk niet dat het woord "rolkooi" een keer in de technische voorschriften staat in Belgie
fotootje gezocht en gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichtener zitten al andere op zene
Hier bij mijn lokale bandenboer kom ik daar mee toe en Bij porsche zelf was het ongeveer 2000 euro werk incl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Die 964 blijft toch pieken he...
Zou zelf serieus twijfelen om de huidige ervoor om te wisselen, wel in de staat dat hij toen was(cup vering, koperen plaat, RUF uitlaat,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichtenis destijds geleverd zonder gewone gordels wel 6 punts en 1/2 kooi
fotootje gezocht en gevonden
Ik heb ze er wel nog inhangen, maar zijn onbruikbaar omdat de gordel zelf te weinig bewegingsvrijheid heeft en een "omweg" moet maken voor de kooi...
Reys: dit is de eerste keer in jaren dat ik foto's zie van die kar ... ferme bak man!Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenHad ik die nu nog maar in mijn garage staan (ingescande foto)
Vind de 964 nog steeds de knapste uit de 911-reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGeweldig!
Vind de 964 nog steeds de knapste uit de 911-reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenJa Jokke
Ik heb een driftcursusje gevolgd in Nederland en dat vreet bandenPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenJa Jokke
Ik heb een driftcursusje gevolgd in Nederland en dat vreet banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenDagelijks!
Zou zelf serieus twijfelen om de huidige ervoor om te wisselen, wel in de staat dat hij toen was(cup vering, koperen plaat, RUF uitlaat,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat bedoel je met koperen plaat?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenLelystad
Persoonlijk geef ik je gelijk om dit te doen, lage snelheden is anders dan hoge maar je krijgt een pak meer feeling met de auto. Goed bezig
Ge hebt natuurlijk ook mannnen die een zak geld naar Finland dragen om zich te oefenen.
Comment
Comment