Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou eens een Pan Turbo in GT-silber willen zien met alle chromé en logo's in het zwart gespoten. En dan de wielen van Jokke_velo eronder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Nog een shopke.

Wat een lekkere negenelf!

Die blauwe

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

mat goud....i like it :o
        Pjh, op de erste foto heb je het achterlicht onvoldoende belicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Wat een lekkere negenelf!

Die blauwe
          Ik lees dat hier zelf snel als negerelf, wtf.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• sjoerd van stokkum test 3 porsches

Comment

• GT3 RS DE WARE PORSCHE
              En dat gezegd door een hollander

Comment

• My kinda Porscha.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                    Het is ook Frank van de Zillion !
                    oké
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Hmm da's een tegenvaller, ik word niet graag geassocieerd met dat figuur

Maar hij heeft wel bakken smaak wat auto's betreft

En mijn exemplaar heeft nog rubbersporen op de flanken !
                    sorry tuur maar ik heb je nog nooit gezien en zag een babyblauwe gt3. toen keek ik naar de persoon en dacht tiens als dat tuur is trekt die precies op frank.
                    wist dus niet dat dat den echte frank was met een zelfde wagen als u.
                    of mocht hij de uwe eens gebruiken in ruil voor een vip behandeling tijdens zijn befaamde zundays.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

mat goud....i like it :o
                      Plak eens "Turbo" op een non-Turbo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        sorry tuur maar ik heb je nog nooit gezien en zag een babyblauwe gt3. toen keek ik naar de persoon en dacht tiens als dat tuur is trekt die precies op frank.
                        wist dus niet dat dat den echte frank was met een zelfde wagen als u.
                        of mocht hij de uwe eens gebruiken in ruil voor een vip behandeling tijdens zijn befaamde zundays.
                        Tuur heeft hier wat uit te leggen, ik gok op iets met Zillion Beach?
                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          En dan een wit randje rond de velgen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Rijdt diene nu met zijn 6-puntsgordels aan op straat?

Wtf
                          Maar hij is wel gespot

Ik vind het straf dat die dat zich nog kan aanschaffen na wat er de laatste jaren allemaal gebeurd is. Of is het nu een brave "zakenman"?
                          Zit in events met light&sound bedrijfje.

Comment

• Zie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Zie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?
                              Stimmt !!

Comment

Zie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?
                                idd, die steuntjes aan de kuipen zijn wit. Trekt op niks imo.

Comment

idd, die steuntjes aan de kuipen zijn wit. Trekt op niks imo.
                                  En zijn middenconsole ook wit als ik me niet vergis?
                                  Trekt idd op niks zo...
                                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Is inderdaad een verschrikkelijk lelijke poser car

Comment

• ik zie die witte accenten wel graag zoals centerconsole, steuntjes aan de kuipen, ...

Heb de witte console ook op m'n RS en m'n kooi is wit gelakt... ik vind dat dat zeer mooi "breekt" met de obscure zwarte binnenkant van de auto
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

• een centerconsole in koetswerkkleur is zowat de lelijkste optie die er bestaat bij Porsche imo

Ge kunt dan evengoed uw handschoenenkastje eens blauw schilderen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Maar hij is wel gespot

Zit in events met light&sound bedrijfje.

Proper Spel vind ik.....

Comment

Working...
                                          X