Zou eens een Pan Turbo in GT-silber willen zien met alle chromé en logo's in het zwart gespoten. En dan de wielen van Jokke_velo eronder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNog een shopke.
Die blauwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
mat goud....i like it :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat een lekkere negenelf!
Die blauwe
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenHet is ook Frank van de Zillion !
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHmm da's een tegenvaller, ik word niet graag geassocieerd met dat figuur
Maar hij heeft wel bakken smaak wat auto's betreft
En mijn exemplaar heeft nog rubbersporen op de flanken !
wist dus niet dat dat den echte frank was met een zelfde wagen als u.
of mocht hij de uwe eens gebruiken in ruil voor een vip behandeling tijdens zijn befaamde zundays.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
mat goud....i like it :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtensorry tuur maar ik heb je nog nooit gezien en zag een babyblauwe gt3. toen keek ik naar de persoon en dacht tiens als dat tuur is trekt die precies op frank.
wist dus niet dat dat den echte frank was met een zelfde wagen als u.
of mocht hij de uwe eens gebruiken in ruil voor een vip behandeling tijdens zijn befaamde zundays.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn dan een wit randje rond de velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenRijdt diene nu met zijn 6-puntsgordels aan op straat?
Wtf
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind het straf dat die dat zich nog kan aanschaffen na wat er de laatste jaren allemaal gebeurd is. Of is het nu een brave "zakenman"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZie ik dat goed dat de frontlip gelakt is, en dat de kuipjes deels wit gelakt zijn ?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenidd, die steuntjes aan de kuipen zijn wit. Trekt op niks imo.
Trekt idd op niks zo...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
ik zie die witte accenten wel graag zoals centerconsole, steuntjes aan de kuipen, ...
Heb de witte console ook op m'n RS en m'n kooi is wit gelakt... ik vind dat dat zeer mooi "breekt" met de obscure zwarte binnenkant van de autoPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenMaar hij is wel gespot
Zit in events met light&sound bedrijfje.
Proper Spel vind ik.....
Comment
Comment