Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk Berichten
    Mooie foto's!

Heb je toevallig je routeplan nog liggen? Ben benieuwd welke route jullie hebben gereden.
    Die zit in m'n hoofd, I'm afraid. Doe die al van in pré-GPS tijden. En 'k hou het ook liever in beperkt gezelschap, zodat we onze flitsgrage vrienden in't blauw niet al te veel de pap in de mond geven.

Maar naarmate dat ik de mannen van het forum hier een beetje leer kennen, nodig ik er al eens een paar uit om mee te rijden. So stay tuned

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
    2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
    2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
    2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
    2013 Nissan Leaf (daily)
    1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galhund Bekijk Berichten
      Die zit in m'n hoofd, I'm afraid. Doe die al van in pré-GPS tijden. En 'k hou het ook liever in beperkt gezelschap, zodat we onze flitsgrage vrienden in't blauw niet al te veel de pap in de mond geven.

Maar naarmate dat ik de mannen van het forum hier een beetje leer kennen, nodig ik er al eens een paar uit om mee te rijden. So stay tuned
      ok fair enough

Comment

Ik had ook nog wat andere raggers uitgenodigd, maar enkel de Porschisten kwamen opdagen. Toeval?
        Ik moest ze in Holland eens laten zien hoe ge met ne Porsche rijdt als het donker is, dus ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ik moest ze in Holland eens laten zien hoe ge met ne Porsche rijdt als het donker is, dus ....

Was het op roadbook? Vindt het zelf ook heel leuk in't donker (zeker met dynamische lichten zoals gij - heb die wel op de BMW, maar niet op de Porker).

2013 Nissan Leaf (daily)

Comment

Was het op roadbook? Vindt het zelf ook heel leuk in't donker (zeker met dynamische lichten zoals gij - heb die wel op de BMW, maar niet op de Porker).
            Roadbook, maar geen bolleke pijlke. Een GPS was aan te raden om straatnamen te kunnen lezen. En idd, de ideale combo, xenon, bochtenlicht, verwarming, ne goeie co en een duidelijk GPS systeem (en ne GSM om de roadbook te verlichten, met interieurverlichting aan rijden in den donker is niet je-dat). Altijd handig als ge daar in de kleine baantjes tragere voorliggers wilt inhalen, ffe op de kaart loeren en de shortcut nemen. Die die ons aan het volgen waren waren er heilig van overtuigd dat we mis waren en die zijn gestopt en gekeerd, dus die waren we ook kwijt

Comment

• Alleen de rit naar huis was wa minder. Vertrokken op het eindpunt na het eten was het middernacht. Eerst mijne co afzetten in Eindhoven. 180 km Dan van Eindhoven naar huis. 190km . Was om 4h45 thuis. NIET voor herhaling vatbaar

Eerst ook nog naft moeten zoeken ook. Wat een apenland! Ge vindt daar nergens 98 Eindelijk een pomp gevonden met 98 was na 50 liter die pomp leeg Later op de terugrit rond 3h 's nachts nog getankt, ga ik binnen om te vragen :

"of ik op voorhand moet betalen om te tanken"
              "vooraad? welke voorraad?"

"moet ik vooraf betalen om te tanken?"
              "huh? waar heb jij het over? Gewoon tanken en komen betalen. Rare vraag"

ok dan Moet ge in den Belgique ni proberen 's nachts.
              Last edited by ; 23/11/2010, 00:22.

Comment

Ge vindt daar nergens 98 Eindelijk een pomp gevonden met 98 was na 50 liter die pomp leeg
                Zuinig zijn ze wel, natuurlijk

Hopelijk niet teveel smurrie leeggezogen met die laatste liters...

2013 Nissan Leaf (daily)

Comment

"of ik op voorhand moet betalen om te tanken"
                  "vooraad? welke voorraad?"

Comment

• Leftlane's nieuwe aanwinst!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• is den tuurbo aan het upgraden?

Comment

• Upgrade is overbodig, ik heb waar ik lang op heb gewacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                Upgrade is overbodig, ik heb waar ik lang op heb gewacht
                                Ik vind toch dat ge ne pauper zijt. Ni eens nen RS gepakt

Comment

• Ne 'gewone' is zoveel mooier dan een RS vind ik...

Hoeveel km's staan er eigenlijk al op uw spel ondertussen, Fuel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Upgrade is overbodig, ik heb waar ik lang op heb gewacht
                                    Correctie, je hebt waar ik lang op heb gewacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Leftlane's nieuwe aanwinst!

When pigs can fly!

Comment

• Op sommige 997's vind ik die clear taillights toch vet!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          When pigs can fly!
                                          YES!!!

Comment

Working...
                                          X