Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
    Meent ge dat nu of zijt ge aant zeveren?
    Good morning Joris,
    Thank you very much for sending the registration form.
    I will send you a confirmation as well as an invoice the next days by mail
    - there you will find an invoice number which should be used as reference
    number.

Please do not hesitate to contact me if you have any further questions.
    Have a nice day.

Mit freundlichen Grüßen / Kind regards

Tatjana Uhl
    Project Manager
    Porsche Travel Club
    airtours - eine Marke der TUI Deutschland GmbH
    Porschestr. 15-19
    71634 Ludwigsburg
    Germany

and if so waar juist in Finland ofzo?
    Ivalo.

Comment

• hier dus:

Comment

• goe bezig Joris
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten

GT3? RS? MKI of MKII?
          Sorry, ben gewoon bij de concurrentie geweest...

Schone fiets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
            goe bezig Joris
            t is ook ni om elk jaar te doen ze. Ene keer zal wel volstaan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Ivalo.
              ... ok

Had er mijn hoop niet op gezet dat iemand van hier ging gaan, maar dus blijkbaar wel
              Lijkt me echt zalig om eens naartoe te gaan Zeker met de aanwinst van de 5D laat ik geen enkele kans onbenut om mijn portfolio nog wat bij te schaven

Wanneer vertrekt gij dan? Aangezien het toch een eindje is tot ginder

Comment

hier dus:

Khad al gevonden ze thad niet veel gescholen of khad onlangs bijna een job in Finland aangenomen, blijkbaar zoeken ze daar tegenwoordig nederlandstaligen voor internetverkoop

Comment

• Ik ga niet met bovenstaande fiets he

is met het vliegtuig, ergens half januari en ik kom terug op mijne verjaardag

Comment

Ik ga niet met bovenstaande fiets he

is met het vliegtuig, ergens half januari en ik kom terug op mijne verjaardag
                    Ge zou niet durven
                    Toen ik het de eerste keer las dacht ik dat het met ueigen auto was dat ge mocht gaan, maar tis effectief met hun gerief vandaar de prijs natuurlijk ook

En bij deze een Happy before Birthday mocht ik het vergeten

Comment

• Ik zie mij daar al naartoe rijden met een gt3 op kaalgereden semi-slicks.

Strak plan!

Comment

Ik zie mij daar al naartoe rijden met een gt3 op kaalgereden semi-slicks.

Strak plan!
                        Een avontuur meer of minder kan geen kwaad he

Comment

• Ene keer per jaar vastzitten in de sneeuw met die kar is meer dan genoeg voor mij

Comment

Ene keer per jaar vastzitten in de sneeuw met die kar is meer dan genoeg voor mij
                            Er zullen er wel genoeg zijn die u met plezier er komen uittrekken

Hierjuist keer gekeken met de vlieger naar Finland valt nog dik mee van prijs eigenlijk

Comment

• ik snap niks van die prijzen eerlijk gezegd.

voor de heen- en terugvlucht die ik nu heb betaal ik 408 euro all in. Gelijk welke dag vroeger (ben tot 2 weken vroeger gegaan, elke dag gecheckt) varieerde de prijs van 688 tot 1200 euro voor dezelfde vluchten. Begrijpe wie kan.

Comment

ik snap niks van die prijzen eerlijk gezegd.

voor de heen- en terugvlucht die ik nu heb betaal ik 408 euro all in. Gelijk welke dag vroeger (ben tot 2 weken vroeger gegaan, elke dag gecheckt) varieerde de prijs van 688 tot 1200 euro voor dezelfde vluchten. Begrijpe wie kan.
                                Ja ik zie hier nu heen en terug met Finnair totaalbedrag rond de 350 euro. Weet nu wel niet met taxen en bagage wat het zou geven, maar blijft wel schone prijs vor even over-en weer naar Finland te gaan
                                En in feite is het nu een van de schoonste momenten daar, wel niet de warmste maar dat maakt het nu just speciaal

Comment

ik snap niks van die prijzen eerlijk gezegd.

Ah the mystery of airplane fares

Nog een voorbeeldje? Zurich - Mumbai : 4.500 EUR...Brussel - Zurich - Mumbai: 1.800 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ah the mystery of airplane fares

Nog een voorbeeldje? Zurich - Mumbai : 4.500 EUR...Brussel - Zurich - Mumbai: 1.800 EUR
                                    goe bezig

Comment

• Niet normaal hoe die Turbo S lanceert..

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Haha WTF!

Comment

• haha, nooit gedacht dat het verschil zo groot is
                                          wil ook wel es een rolling start zien

Comment

Working...
                                          X