Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's toch gewoon een extra keuze aanbieden aan de klant die dat bvb wel graag ziet ? Idem voor beige, terracotta, cocoa, ... Smaken verschillen nu eenmaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Da's toch gewoon een extra keuze aanbieden aan de klant die dat bvb wel graag ziet ? Idem voor beige, terracotta, cocoa, ... Smaken verschillen nu eenmaal.
      Jaja I know, maar waarom nemen ze dan geen grijs, zoals in de 993 en vroeger, dat een tik lichter is en niet zo doods... zou zoveel verschil maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Jaja I know, maar waarom nemen ze dan geen grijs, zoals in de 993 en vroeger, dat een tik lichter is en niet zo doods... zou zoveel verschil maken.
        Foto trekt op niks en is wat overbelicht, maar ik vond deze op mijn eigenste karretje toen best wel geslaagd: donkergrijs on top en lichtgrijs eronder. Dat Stone Grey is niet zo doods als het Dark Grey natural leather, vind ik.

Comment

• Heerlijk bruut geluid

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Foto trekt op niks en is wat overbelicht, maar ik vond deze op mijn eigenste karretje toen best wel geslaagd: donkergrijs on top en lichtgrijs eronder. Dat Stone Grey is niet zo doods als het Dark Grey natural leather, vind ik.
            Awel, we verschillen eens van mening. Chance, zo blijft 't leuk.

Het donkergrijze natuurleder (zoals Dirk had in z'n Carrera S) vind ik zeer knap, 't is net geen zwart waardoor 't toch anders aanvoelt, 't is eerder graniet of hoe moet je dat noemen. Njah, donkergrijs gewoon.

Maar inzake grijstinten vind ik dan het graffitigrijs dat je op de 996 kon krijgen, en duidelijk lichter is van tint dan dat huidige steengrijs, levendiger. Straalt ook wat meer naar buiten.

Dirk, had gij dat ook ni op uw eerste 911, de 996 4S?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Awel, we verschillen eens van mening.
              Tedju, I am shocked, da's nie mogelijk, da gebeurt anders nooit

Comment

• Ik dacht dat 't bij mijn 996 ook Stone Grey was... Van Graffiti grijs heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Ik dacht dat 't bij mijn 996 ook Stone Grey was... Van Graffiti grijs heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
                  Ah, oei. Ik dacht dat alle 996 graffitigrijs hadden, en pas vanaf de 997 steengrijs beschikbaar werd. Kan me vergissen.

Het lichtgrijs zoals vroeger (993 en vroeger) beschikbaar was, met zwart interieur eventueel, dat zouden ze moeten aanbieden...

Comment

• Ik vind dat p niet echt een mooi kleurpalet van leder aanbiedt. Het mooiste vind ik de cocoa in sommige combinaties.
                    Het terracotta te fel oranje, het beige zo licht en flets... Qua leder vind ik BMW de mooiste kleuren te hebben.
                    Audi heeft ook niet echt een schitterende collectie.

Comment

• Cocoa........dat ken ik
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Ik vind dat p niet echt een mooi kleurpalet van leder aanbiedt. Het mooiste vind ik de cocoa in sommige combinaties.
                        Het terracotta te fel oranje, het beige zo licht en flets...
                        Ik volg je. Porsche zelf denkt "ach de meesten nemen toch zwart, en zoniet is er nog *dollartekens in de ogen* Porsche Exclusive".

Comment

• Check de nummerplaat

Comment

• Zalig.

Comment

• Kan niet zo goed lezen !

Iemand die het even kan typen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Kan niet zo goed lezen !

Iemand die het even kan typen ?
                                Friends don't let friends apex early.

Comment

• Iemand die weet hoe je de PSE constant kan openzetten bij een 996 Carrera FL? Zekering uittrekken ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                    Iemand die weet hoe je de PSE constant kan openzetten bij een 996 Carrera FL? Zekering uittrekken ofzo?
                                    't Is iets subtieler dan dat, ik heb het ooit gedaan bij mijn 4S.

Hier vind je hoe 't moet, je zal wel moeten registreren denk ik : http://www.renntech.org/forums/index...ools-required/

This is not the first PSE cutout removal modification, but i am sure this is the easiest one, without any side effects. This is a VERY easy to do modification, no tools required. It took me 2 minutes.

Look under the dashboard for the PSE relay. Above the fuse box, you will find the different relays. The PSE relay has a sticker "abgasklappen". It is located on the most top left. Pull out this relay.

Open this relay by pushing two small screwdrivers in between the relay connector and the cover. The connector will come out together with a small pc board.

Now we want to prevent the speedometer signal reaching the µcontroller chip. The information comes trough pin 1 on the connector. ( connector pin's are numbered ). At the PC board side you will see that pin 1 goes to a small (blue) capactor, and a small (orange colored) diode. Cut this small diode. ( i first tried to de-solder the diode, but the board received an epoxy coating, meaning all components are sticked to the board ) If ever you want to "undo" this mod, just solder a diode 1N4148 back in place (cathode or black stripe towards pin 1).

Now close the relay, and put it back in the original position.

Start your car and give it a try! Tadaa, cutout is gone !

Wel zien dat je dus het juiste doorknipt
                                    Last edited by ; 03/12/2010, 14:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Check de nummerplaat

Die kleur
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ja hé. Op die foto is 't echt verbluffend mooi.

Comment

• Voor de fans

Comment

Working...
                                          X