Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• = fan

Subliem, op die foto's.

Zijn dat nu de zilverkleurige wielen, of de standaard velgen (wat donkerder)? Ik vermoed dat laatste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Kan dus écht niet wennen aan die besneden uitlaten hé
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 'k Vind 't ook niet mooi. 'k Zou iets anders kiezen, als dat mogelijk zou zijn (vermoed van wel).

Comment

= fan

Subliem, op die foto's.

Zijn dat nu de zilverkleurige wielen, of de standaard velgen (wat donkerder)? Ik vermoed dat laatste?
          tiet anium kleur, standaard dus

Comment

'k Vind 't ook niet mooi. 'k Zou iets anders kiezen, als dat mogelijk zou zijn (vermoed van wel).
            Ik zou er een aftermarket Tubi-lijn ondersteken. Kost waarschijnlijk ongeveer hetzelfde.

Comment

'k Vind 't ook niet mooi. 'k Zou iets anders kiezen, als dat mogelijk zou zijn (vermoed van wel).
              dan nog 1000x liever de standaard Carrera potten
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Voor de fans
                Mooiste kleur op een GT3 voor mij
                Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Ik zou er een aftermarket Tubi-lijn ondersteken. Kost waarschijnlijk ongeveer hetzelfde.
                  Is dat dan zo'n ding dat continu staat te brullen?

Zou da ni moeten hebben. Klepkes = nice.

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                  dan nog 1000x liever de standaard Carrera potten
                  U-hu. Ik denk dat ge die uitlaattips ook op ne PSE kunt monteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Voor de fans

Héél knap

Comment

Is dat dan zo'n ding dat continu staat te brullen?
                      Geen klepjes denk ik maar ook geen overdreven sound.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(hier met techart tips)

Comment

• Miljaar dat blauw. Dat is de enige kandidaat voor mij naast zwart.

Jaja, ik weet het, dergelijke karren mogen opvallen, maar hoe mooi dat rood, wit, geel of vuilzak ook staat, ik zie mij daar niet mee rijden.

Comment

• Had 't ook overwogen, dat Aqua Blau, mijn favoriet van de "standaard"kleuren. Ik had wel gedacht dat er veel GT3's in Aqua zouden zijn maar dat blijkt niet 't geval, ik vermoed dat wit het meest verkocht is, samen met zwart ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Had 't ook overwogen, dat Aqua Blau, mijn favoriet van de "standaard"kleuren. Ik had wel gedacht dat er veel GT3's in Aqua zouden zijn maar dat blijkt niet 't geval, ik vermoed dat wit het meest verkocht is, samen met zwart ?
                            "ordinair" rood zie ik het meeste

Comment

• Net eens op mobile.de gekeken. GT3 MkII (wel incl RS) 98 van de 140 zijn zwart of wit.

Comment

Had 't ook overwogen, dat Aqua Blau, mijn favoriet van de "standaard"kleuren. Ik had wel gedacht dat er veel GT3's in Aqua zouden zijn maar dat blijkt niet 't geval, ik vermoed dat wit het meest verkocht is, samen met zwart ?
                                Wit zie je inderdaad het meeste. Ik vind dat Aqua Blau maar niets, veel te zakelijk mijns inziens, wat op een GT3 helemaal niet thuishoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Geen klepjes denk ik maar ook geen overdreven sound.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

(hier met techart tips)
                                  Irl is dat toch al best luid denk ik!

Klinkt wel zeer goed!

Comment

Net eens op mobile.de gekeken. GT3 MkII (wel incl RS) 98 van de 140 zijn zwart of wit.
                                    Het is nog erger.

Als je echt enkel naar mk2 gt3 kijkt, en de RS eruit filtert, kom je aan:

66 wagens waarvan 57 zwart of wit!

Comment

• 't zal wel zijn met die GT3RS mkII
                                      het zijn 2 van de 3 standaardkleuren

Comment

• Enig idee wat die spectaculaire onthulling kan zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Enig idee wat die spectaculaire onthulling kan zijn?

http://www.motorauthority.com/blog/1...roit-auto-show
                                          kleine Cayenne
                                          of die super-GT3 RS

but im guessing the former

Comment

Working...
                                          X