Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep, maar ik gok ook op het eerste.
Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?
Jep, maar ik gok ook op het eerste.
Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?
Toch jammer hè. En dan zo'n vrouw ernaast die amper over het dashboard kan kijken.
Rs magazine van deze maand rekende uit dat Porsche elke 49 dagen een nieuw model of variant op de markt brengt ......
Is toch geen slechte zet imo. Je brengt elke 2-3 maand een nieuwe limited edition uit, en geen seriemodellen meer. Dan is het een kwestie van wachten tot er eens eentje komt die je interesseert.
weet niet of het hier thuis hoort, maar heeft er iemand een goed adresje om een klein deukje uit te laten halen? één of andere pipo heeft zijn deur in mijn achterwerk geparkeerd...
Comment