Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hoeveel zijn er eigenlijk op Belgisch kenteken, iemand een idee?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichtenhttp://www.autogespot.com/nl/viewima...06122010203851
Hoeveel zijn er eigenlijk op Belgisch kenteken, iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBomma en bompa in een GT2 RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBomma en bompa in een GT2 RS.
"De duurste."
Al weet je natuurlijk nooit... Misschien staat ie volgend jaar elk weekend aan de slagboom van de Ring.
Comment
-
Jep, maar ik gok ook op het eerste.
Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenJep, maar ik gok ook op het eerste.
Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenRs magazine van deze maand rekende uit dat Porsche elke 49 dagen een nieuw model of variant op de markt brengt ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenToch jammer hè. En dan zo'n vrouw ernaast die amper over het dashboard kan kijken.
Vind die gt2rs vet, maar toch wel veel geld voor wat hij is. Geef me maar een gt3 of een turbo!
Comment
-
-
Comment
Comment