Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Antwerp Concours, ergens in september
    nice

Comment

• Hoeveel zijn er eigenlijk op Belgisch kenteken, iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        Schitterend hé. Zelfde eigenaar ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          http://www.autogespot.com/nl/viewima...06122010203851

Hoeveel zijn er eigenlijk op Belgisch kenteken, iemand een idee?
          Dat ziet er zo saai uit in het zilver met zilveren velgen. Lelijk is het zeker niet, maar voor zo'n kar mag het als eens wat gewaagder imho.

Comment

• Ik vind dat dat grijs vloekt met de wit gouden velgen...

Liever met zwarte velgen!

Of full black.

Comment

• Bomma en bompa in een GT2 RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Bomma en bompa in een GT2 RS.
                Idd! Wtffffffff

Comment

Bomma en bompa in een GT2 RS.
                  "In welke Porsche hebt u interesse meneer?"
                  "De duurste."

Al weet je natuurlijk nooit... Misschien staat ie volgend jaar elk weekend aan de slagboom van de Ring.

Comment

• Jep, maar ik gok ook op het eerste.
                    Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
                    Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
                    Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?

Comment

Jep, maar ik gok ook op het eerste.
                      Ik vind het een beetje spijtig dat er op die manier een gedeelte verloren gaat voor diegenen die 'm echt willen gebruiken waarvoor hij gemaakt is.
                      Maar goed, iedereen heeft uiteraard even veel recht om er één te kopen.
                      Misschien moeten ze een nóg duurdere Sport Classic uitbrengen voor dat soort volk?
                      Toch jammer hè. En dan zo'n vrouw ernaast die amper over het dashboard kan kijken.

Comment

• Comment

• Rs magazine van deze maand rekende uit dat Porsche elke 49 dagen een nieuw model of variant op de markt brengt ......

Comment

• jet-lag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Rs magazine van deze maand rekende uit dat Porsche elke 49 dagen een nieuw model of variant op de markt brengt ......
                              Is toch geen slechte zet imo. Je brengt elke 2-3 maand een nieuwe limited edition uit, en geen seriemodellen meer. Dan is het een kwestie van wachten tot er eens eentje komt die je interesseert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Toch jammer hè. En dan zo'n vrouw ernaast die amper over het dashboard kan kijken.
                                Ze kan met haar neus aan het duurste dashboard van een elfje ruiken.

Vind die gt2rs vet, maar toch wel veel geld voor wat hij is. Geef me maar een gt3 of een turbo!

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Straight from Scotland man!

Tof gefilmd

Comment

• weet niet of het hier thuis hoort, maar heeft er iemand een goed adresje om een klein deukje uit te laten halen? één of andere pipo heeft zijn deur in mijn achterwerk geparkeerd...

Comment

• de deuk zit helaas wel in het achterwerk van mijn targaatje...

Comment

Working...
                                        X