Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 001KVS Bekijk Berichten
        weet niet of het hier thuis hoort, maar heeft er iemand een goed adresje om een klein deukje uit te laten halen? één of andere pipo heeft zijn deur in mijn achterwerk geparkeerd...
        Stuur even een mailtje

Comment

• Miljaar

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Absurd, ik kan me echt niet inbeelden wat voor rush zoiets moet geven...
            Hoe hij daar tegen de 220 doortrekt (2:07) eens de druk opgebouwd is...
            Oh ja, gemiddeld verbruik 14,4 liter, valt best nog mee.

Comment

• Die mens lijkt daar oprecht niet goed van

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hallo kroket

Comment

• Porker: als de VX220 weg is

--> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...45&origin=PARK

Comment

• GTurbo 1000: 18s naar 300.
                    Deze: stuk of 16?
                    Dat is bijna dubbel zo snel als een GT2RS...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      I know, eigenaar al gecontacteerd. Enkel wat schrik qua inschrijving, 'ie is niet origineel!

Comment

• Gestoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          I know, eigenaar al gecontacteerd. Enkel wat schrik qua inschrijving, 'ie is niet origineel!
                          Mag ik je aanraden voor de keuring naar Oostende te gaan? t schijnt zijn het in Rotselaar echt rotzakken.

Comment

Die mens lijkt daar oprecht niet goed van

+ YouTube Video
                            ROFL!
                            Die gast is schitterend. JC is zooooo gespeeld ... maar deze zijne smoel ... no way dat dat gespeeld is

Comment

• Geschifte machine

Wat voor versnellingsbak heeft die precies?

Comment

Die mens lijkt daar oprecht niet goed van

+ YouTube Video
                                Hoe extreem!

Comment

• De shit.

Comment

• Comment

• Comment

• Zo mag de GT2 RS er voor mij uitzien, dan past 't nog een beetje met dat rood-zwarte interieur !

Full black is ook wel cool, maar dat interieur hé (qua kleur)... maar nu ik het bedenk zal het wel mogelijk zijn om mits 200k extra een andere kleur te kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Zo mag de GT2 RS er voor mij uitzien, dan past 't nog een beetje met dat rood-zwarte interieur !

Full black is ook wel cool, maar dat interieur hé (qua kleur)... maar nu ik het bedenk zal het wel mogelijk zijn om mits 200k extra een andere kleur te kiezen
                                          Volledig zwart interieur is ook verkrijgbaar hoor. (gelukkig)

Comment

Working...
                                          X