Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDank u voor dit eensgezind antwoord. Heb enkel nog maar foto's van dat bicolor interieur gezien, vandaar...
Eerlijk gezegd zou ik in die prijsklasse liever een LP-570SL kopen, Tuur Bo is een At Mo man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
De shit.
Is dat eigenlijk gewoon beschikbaar op de GT2RS of is dat afhankelijk van het land?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenlijkt dat nu zo of is dat logo vooraan een stickerke ipv van de badge?? dat zou pas echt gewichtsbesparing tot in het oneindige zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenmaar is tuur bo ook een 4wd man?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenVergelijkende prestaties:997 turbo S
Die V12 Vantage stelt toch lichtjes teleur vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Check die curve met PDK.
Blijven gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Check die curve met PDK.
Blijven gaan
Die curve Ik denk dat Porsche ingenieurs geilen op de brutale efficiëntie van dat ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie 9ff...
Superlatieven horen, kippenvel krijgen, verwonderd zijn van 't feit dat je aan die mens ziet dat 'ie onvoorstelbaar geconcentreerd en zenuwachtig is tot in 't uiterste, en dan zegt 'ie nog dat hij er aan moet denken dat hij dient te ademen!
Ge-schift.
t is gene BMW 1M ofzo ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNu ook ni overdrijven he man...
t is gene BMW 1M ofzo ....
Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.
Comment
Comment