Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten*BOENK*
Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenU-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten...Tuur Bo is een At Mo manMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenU-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.
Ik zou hem graag eens head to head zien tegen de cayman r
Comment
-
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Ze hebben 't laptimerke vervangen door een boost meterke. 'k Peins dat ge niet veel tijd hebt om daar naar te kijken in fact.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Ik ben voor geel in 2011 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
Ik ben voor geel in 2011 denk ik
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Die gele GT3 RS kan ik smaken. De rest...
Dat geel op de Cayenne lijkt zo'n afgeschenen geel, vergelijk dat met 't geel van de PCCB's, toch 'n serieus verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWat een coole Cayenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHmm, de woorden "cool" en "Cayenne" in 1 zin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr
Comment
Comment