Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    *BOENK*

    Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
    en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      *BOENK*

      Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
      en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.
      U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.

        Prachtige uiteenzetting, houdt steek.

        Comment


        • Inside info rechtstreeks uit Duitsland.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            ...Tuur Bo is een At Mo man
            Contradictio in terminis
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

            Comment


            • edit.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.

                Dus jij zit achter dat marketinggedoe rond de 1M en bent stiekem scott26 op 1addicts.com?

                Ik zou hem graag eens head to head zien tegen de cayman r

                Comment



                • Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr


                  Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr

                  Porsche Cayenne Turbo by Jeferson Grilo, on Flickr

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Miljaar

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten


                    Die mens lijkt daar oprecht niet goed van

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Ze hebben 't laptimerke vervangen door een boost meterke. 'k Peins dat ge niet veel tijd hebt om daar naar te kijken in fact.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                      Vet !

                      Ik ben voor geel in 2011 denk ik

                      Comment


                      • Wat een coole Cayenne

                        Comment


                        • Toch écht een zalige SUV!!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

                            Ik ben voor geel in 2011 denk ik
                            Ik loop al enkele jaren zot van geel op een auto





                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Ik loop al enkele jaren zot van geel op een auto

                              Knap!

                              Comment



                              • Crashed 997 GT3 by yannickminet, on Flickr

                                Comment




                                • Die gele GT3 RS kan ik smaken. De rest...

                                  Dat geel op de Cayenne lijkt zo'n afgeschenen geel, vergelijk dat met 't geel van de PCCB's, toch 'n serieus verschil.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


                                    Die gele GT3 RS kan ik smaken. De rest...

                                    Dat geel op de Cayenne lijkt zo'n afgeschenen geel, vergelijk dat met 't geel van de PCCB's, toch 'n serieus verschil.
                                    Zo op 't tweede zicht vind ik het geel ook wat te flets. Liever een voller geel dan.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Wat een coole Cayenne
                                      Hmm, de woorden "cool" en "Cayenne" in 1 zin

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Hmm, de woorden "cool" en "Cayenne" in 1 zin
                                        500 pk en een leuke kleur doet véél

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                          Die doet me soms echt denken aan de Infinity Fx35/45

                                          Comment

                                          Working...
                                          X