Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.
Je mag nu ook geen appelen met peren vergelijken hé, die 1M is faaaaaak zooo mega vetttt
en ooit ..............ooit hé. De laatste onthullingen beweren dat ze daar zelfs een loden plaat moeten inleggen of dat ding gaat van grond.
U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.
U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.
U-hu. 't Is de eerste auto die ZONDER spoilers ondersteboven op 't plafond van een tunnel kan blijven rijden. Zonder loden plaat vanaf ca. 31,7 km/u, met loden plaat rond de 50 km/u. Door andere zetels te steken in die auto is het gewicht met factor 18 gedaald. Zo kan je er ook vrij lang mee in de zon vertoeven zonder te verbranden, trouwens. Of BMW dan echter al het probleem met de appelsienenhuid onder de knie heeft, moet de tijd uitwijzen. De gekozen kleur, burn sunshine orange metallic, lijkt dan toch alvast slecht gekozen... En tenslotte: het fantastische bochtenpiksysteem: de elektrisch inklapbare buitenspiegels functioneren nu onafhankelijk van elkaar en gaan, een beetje zoals de zijwangen van de rugleuning uit de E60/E61 werken: in een linker bocht klapt de rechter buitenspiegel in, waardoor de gewijzigde en derhalve asymmetrische luchtweerstand vrij spel heeft op het met factor 18 verminderde gewicht (er gaan geruchten dat de auto, afhankelijk van de echtheid van het "goud" rond de nek van de bestuurder, tussen de 517,89 en 518,91 kg weegt) en de auto als vanzelf de bocht in draait.
Dus jij zit achter dat marketinggedoe rond de 1M en bent stiekem scott26 op 1addicts.com?
Ik zou hem graag eens head to head zien tegen de cayman r
Comment