Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *kwijl*

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Toen ik op folembray reed tegen de corvette had ik trouwens pas achteraf door dat we in comfort reden
      Wannes zal het graag horen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Ik stel Pannemera voor als koosnaampje, maar Panadrama is ook niet slecht
        Panameramp!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Panameramp!
          Panameraandekantdanwatanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Panameraandekantdanwatanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Ik vind het irritant kutsysteem, omdat je er rekening mee moet houden. bvb bij file moet je continu je koppeling ingedrukt houden om niet uit te vallen.
              Hoelang duurt het misschien als dat spel start eer je kan bollen?

Elke keer die motor aan en uit, kan niet gezond zijn op lange termijn.
              Dat beweren ze van oliewissels elke 30K ook. Ik denk dat de constructeur zoiets beter weet dan wij.

Heb je er al ervaring mee?
              Helaas niet te krijgen op de Colt of de GT3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Hoelang duurt het misschien als dat spel start eer je kan bollen?
                Ik vertrek maar wanneer het toerental mooi terug op z'n normale ritme valt, dus dat is na zo'n 5 à 6 seconden ongeveer.

Comment

• Zalig

The leading source of breaking car news and analysis online, courtesy of the world-famous Autocar, published since 1895

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Da verschil is eigenlijk toch geschift. En dat voor 2 911 modellen, door Jan modaal enkel te onderscheiden door de taartschep op de kont.

en ik wil ook zo kunnen driften!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Fuck man zo'n GT2 RS is SNEL

Comment

• The leading source of breaking car news and analysis online, courtesy of the world-famous Autocar, published since 1895

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Fuck man zo'n GT2 RS is SNEL
                          Al eens het verschil in acceleratie gezien tussen een GT3 en een Carrera? Van 100 naar 200 bv. Dat verschil is al gigantisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Al eens het verschil in acceleratie gezien tussen een GT3 en een Carrera? Van 100 naar 200 bv. Dat verschil is al gigantisch.
                            GT3's zijn ook erg snel idd, zeker voor hun pk's.

Comment

• Comment

• Walter Röhrl achter het stuur

Comment

• Steps zoekt vrouwelijke Porsche-liefhebber

Beste,

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.

Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
                                  Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).

Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?

Als dat zo is, mag je me snel contacteren!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
                                  e.vanhecke@flair.be
                                  0485/31 92 72

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elise-steps Bekijk Berichten
                                    Beste,

Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.

Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.

Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
                                    Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.

Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).

Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?

Als dat zo is, mag je me snel contacteren!

Vriendelijke groetjes, en bedankt!

Elise Vanhecke
                                    e.vanhecke@flair.be
                                    0485/31 92 72
                                    In Nederland woont een (zeer) grote liefhebster. Ze heeft er 13.
                                    Werk je trouwens samen daaraan met Nicolas V.F.?

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                    Manon Borrius Broek, heeft 13 Porsches, o.a. 964RS, 2.7 RS, 993 RS.

Deze is ook van haar:

Staat een heel artikel over haar in de laatste Carros.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                                    als er iemand een porsche die hard is dan is zei het wel

als je eens wist wat ze allemaal in haar garage heeft staan van speedsters tot rs,jes en turbo enz enz ik geloof wel meer dan 10 vette porsche exoten.

en daarbij is ze nog een keer tof ook , hoezo vet koele meid
                                    Last edited by ; 19/12/2010, 15:28.

Comment

• Comment

• Zalig kleur

Comment

• Staat diene daar nu in de regen zonder dustcaps?

Comment

Working...
                                          X