*kwijl*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToen ik op folembray reed tegen de corvette had ik trouwens pas achteraf door dat we in comfort reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk stel Pannemera voor als koosnaampje, maar Panadrama is ook niet slecht
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk vind het irritant kutsysteem, omdat je er rekening mee moet houden. bvb bij file moet je continu je koppeling ingedrukt houden om niet uit te vallen.
Elke keer die motor aan en uit, kan niet gezond zijn op lange termijn.
Heb je er al ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoelang duurt het misschien als dat spel start eer je kan bollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
en ik wil ook zo kunnen driften!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFuck man zo'n GT2 RS is SNEL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAl eens het verschil in acceleratie gezien tussen een GT3 en een Carrera? Van 100 naar 200 bv. Dat verschil is al gigantisch.
Comment
-
Steps zoekt vrouwelijke Porsche-liefhebber
Beste,
Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.
Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.
Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.
Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).
Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?
Als dat zo is, mag je me snel contacteren!
Vriendelijke groetjes, en bedankt!
Elise Vanhecke
e.vanhecke@flair.be
0485/31 92 72
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elise-steps Bekijk BerichtenBeste,
Ik ben Elise Vanhecke, redactrice bij Steps City Magazine - www.steps.be.
Eind dit jaar maken wij een autospecial bij Steps, en ik het kader hiervan zoek ik vrouwelijke autofans. In het artikel wil ik vier vrouwen aan het woord laten die houden van mooie/snelle/klassewagens en die zelf ook in een mooie wagen rijden.
Omdat ik heel graag verschillende automerken in het artikel aan bod wil laten komen, ben ik ook nog op zoek naar een vrouwelijke Porsche-liefhebster.
Liefst een vrouw die niet ouder is dan veertig, en met een mooi exemplaar rondrijdt.
Concreet gaat het om een foto op locatie mét de auto, en een kort interview (waarom ze fan is van het merk Porsche, wat er zo fijn is aan met een Porsche rondrijden).
Misschien vind ik hier een vrouwelijke Porsche-liefhebster?
Als dat zo is, mag je me snel contacteren!
Vriendelijke groetjes, en bedankt!
Elise Vanhecke
e.vanhecke@flair.be
0485/31 92 72
Werk je trouwens samen daaraan met Nicolas V.F.?
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenManon Borrius Broek, heeft 13 Porsches, o.a. 964RS, 2.7 RS, 993 RS.
Deze is ook van haar:
Staat een heel artikel over haar in de laatste Carros.Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenals er iemand een porsche die hard is dan is zei het wel
als je eens wist wat ze allemaal in haar garage heeft staan van speedsters tot rs,jes en turbo enz enz ik geloof wel meer dan 10 vette porsche exoten.
en daarbij is ze nog een keer tof ook , hoezo vet koele meid
Comment
Comment