Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Staat diene daar nu in de regen zonder dustcaps?
    Ja

Comment

• Dat is ook niet slim

Ik weet niet wat ik van die kleur moet vinden. Roept nog veel te veel mk1 rs associaties op om dat iet of wat neutraal te kunnen beoordelen.

Comment

• Ik vind dat kleur niets op een gt3
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Dat is ook niet slim

Ik weet niet wat ik van die kleur moet vinden. Roept nog veel te veel mk1 rs associaties op om dat iet of wat neutraal te kunnen beoordelen.
          Mist de zwarte accenten van de MkI, dat maakt het meteen een pak minder aantrekkelijk
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
              http://www.teamspeed.com/forums/attachments/cayenne-panamera/60236d1292259760-behold-photo-17-.jpg
              Zeldzaamheid.

Comment

• Dat denk ik ook. Het doet zelfs wat anachronistisch aan in die middenconsole

Hoewel ik een manueel-fan ben. Maar inderdaad niet op dié kar, waarschijnlijk.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het zou ook een ramp zijn om die terug te verkopen.
                  Maar deze is een leasewagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Wel dat vind ik nu niet, dat kot is in comfort stand nog belachelijk snel. Ik heb zo een tijdje ook constant op sport gereden maar dat is een dikke 3 liter extra en om gewoon in het verkeer te rijden op die manier lijkt me volkomen nutteloos. Als je de gas vloert vanuit comfort heb je meer dan power genoeg. Toen ik op folembray reed tegen de corvette had ik trouwens pas achteraf door dat we in comfort reden

Uiteraard is 'ie praktisch even snel in comfort als in sport. Er is geen vermogenverschil tussen de twee hé.
                    Het gaat mij vooral om de reactie op het gaspedaal en het schakelgedrag van de pdk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Herverkoopbaarheid min een miljoen.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Op www.mobile.de vind ik 37 treffers, nu niet bepaald weinig vind ik !

(manuele panamera's)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Op www.mobile.de vind ik 37 treffers, nu niet bepaald weinig vind ik !

(manuele panamera's)
                            Dat zijn er idd ni weinig!

Comment

• Ik wist niet dat de Panamera met manuele bak verkrijgbaar was. Het hele Pan-gamma of enkel bepaalde versies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

C'est quoi ça?

Comment

• Panamera S manueel .. (enige verkrijgbare versie met een manuele transmissie !)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Op www.mobile.de vind ik 37 treffers, nu niet bepaald weinig vind ik !

(manuele panamera's)
                                    Tot je gaat kijken en ziet dat 95% de pdk interpreteert als een 'schaltgetriebe' ... De échte manuelen zijn enorm zeldzaam.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• And the winner is...

Hiep hiep hoera! Bekijk het filmpje en je weet waarom ik juich .

2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
                                        2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
                                        2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
                                        2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
                                        2013 Nissan Leaf (daily)
                                        1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)

Comment

• Hip hip!
                                          Toch straf hé? ze blijven het kunnen...

Comment

Working...
                                          X