Oorspronkelijk geplaatst door Vicious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk ook niet... Ik mis precies iets op die voorkant...
Is feitelijk een 996, maar nog erger...
930, 964 Turbo, 993 Turbo zijn voor mij de knapste Turbo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten'n 996 is niet Porsche's mooiste, maar zó ver gaan we 't nu ook niet drijven hé
930, 964 Turbo, 993 Turbo zijn voor mij de knapste Turbo's.
Wat een stance op de baan..
Sinds de film Bad Boys (1) ben ik daar extreem zot van
"Bad Boys" Turbo 3.6 - Under New Ownership... - 6SpeedOnline - Porsche Forum and Luxury Car Resource964 Turbo - "Bad Boys" Turbo 3.6 - Under New Ownership... - Ladies and Gents, I'd like to keep the community aware that the Bad Boys Turbo 3.6 is now in wonderful hands with the Drendel Collection here in Hickory, NC and many thanks to Mike( Bad Boys 1 ) for helping preserve it. I had my first glimpse of the car this...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten964 turbo 3.6Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenNoem mij maar een zot maar ik vind de flatnose wel iets hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtennice for watching...shit to drive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtena bit of a handful?
Ik herinner me m'n eerste jaar met de 64RS... da was net hetzelfde gevoel. Pas na lange tijd krijge je "greep" op die auto.
Vraag es aan Wannes hoe ie over z'n ex-3.3turbo denkt.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenRuf CTR Yellowbird wil ik ooit 'gevoeld' hebben. 't Lijkt me een onvoorstelbaar perfect afgestelde auto, maar 't heeft een hele waas van mysterie over zich.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenhet is een ouwe auto hé... draai of keer het hoe je wil. en ouwe auto's rijden altijd al wat stroever dan moderne. '80ies powerbakken zijn vaak een teleurstelling eens je achter het stuur hebt plaatsgenomen... zo'n wagen rijdt echt niet soepel... en last but not least het enorme vermogen waarmee je onderweg bent. Door de stroefheid van de jaren, rijdt die auto eigenlijl meer met jou dan omgekeerd. Een fenomeen dat je bij veel van zulke auto's ervaart en onder de knie moet krijgen.
Ik herinner me m'n eerste jaar met de 64RS... da was net hetzelfde gevoel. Pas na lange tijd krijge je "greep" op die auto.
Vraag es aan Wannes hoe ie over z'n ex-3.3turbo denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat lange leerproces lijkt me wel tof als petrolhead, je moet er natuurlijk ook echt van houden
En Mich, zo'n CTR kost toch wel wat meer, ik schat een 50k extra?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn Mich, zo'n CTR kost toch wel wat meer, ik schat een 50k extra?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
En om daarmee het volle pond te kunnen geven op circuit, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen, ik blijf maar denken aan dat youtubefilmpje :
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVan welk land is die nummerplaat ?
En om daarmee het volle pond te kunnen geven op circuit, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen, ik blijf maar denken aan dat youtubefilmpje :
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenOh
Ik baseerde me op prijzen van carclassic.com. Vroeger droomde ik al 'ns weg op die website maar nu volg 'k dat niet echt meer.
Niks voor you, zo'n CTR? Of is dat simpelweg onhandelbaar?
Dat filmpje blijft tot de verbeelding spreken hé... ni te doen hoe die vent die kar daar ronddraaft. Heerlijk, respect!
Natuurlijk zou ik wel een CTR willen, maar ik kan m'n geld maar één keer uitgeven hé. Laat ons zeggen dat er andere auto's hoger op m'n verlanglijstje staan dan de CTR.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
Comment