Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMagnifiek.
Nogal wat beters dan zo'n stomme GTS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWaarom stom? Je krijgt toch heel veel voor wat je betaalt als ik het juist heb...Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWaarom stom? Je krijgt toch heel veel voor wat je betaalt als ik het juist heb...
Ik vind een GTS echt een lelijke kar.
Die centerlocks passen daar echt niet op. Zeker achteraan,, daar staan die minstens 2 cm teveel naar binnen.
Ben er niet gek van. Dan vind ik een SC en een Speedster véél geslaagdere 'sondermodellen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk vind een GTS echt een lelijke kar.
Die centerlocks passen daar echt niet op. Zeker achteraan,, daar staan die minstens 2 cm teveel naar binnen.
Ben er niet gek van. Dan vind ik een SC en een Speedster véél geslaagdere 'sondermodellen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenCentrelocks zijn toch niet verplicht?
Neen maar de meesten hebben het wel. Helaas.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen maar de meesten hebben het wel. Helaas.
Fantastisch pakket als daily imo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDé auto voor mijn vrouw!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZwarte velgen weg, originele uitlaten terug, inpakken hoeft niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie uitlaten zijn origineel, enfin optioneel.
Dat waren de tips van de PSE van C4S zeker? Ik associer die dingen altijd met aftermarket-auto5-tuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat + GT3 RS + E63 Combi = perfecte garage
Comment
Comment