Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.

    Slicks is sowieso niet iets waar ik achter sta voor trackdays, stress op uw kar stijgt, 'ie wordt onbruikbaar van en naar het circuit, extra set velgen nodig, ...

    Ieder z'n ding natuurlijk!
    +1
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

    Comment


    • Rendering op nieuwe 911:

      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Op Slicks?
        Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
        Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
        Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
        Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
        Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
        't Is al goed he
        Mr toch nog is bedankt voor toen!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Als je zo hardcore gaat dan begrijp ik niet waarom je een RS koopt -dat blijft immers een compromis- en geen Cup zoekt.
          Omdat het kostenplaatje van een cup nog een heel ander verhaal is. Enig idee wat een motorrevisie van een cup kost?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Omdat het kostenplaatje van een cup nog een heel ander verhaal is. Enig idee wat een motorrevisie van een cup kost?
            Een Cup-motor is toch quasi identiek aan de motor van een GT3? Een Cup is geen RSR hé...

            Dat de versnellingsbak misschien vaker zorgen nodig heeft kan ik inkomen.

            Comment


            • Voila, zoiets, als je het tracken echt serieus begint te nemen.

              Race cars for sale and race cars wanted, rally cars, spares, memorabilia, transporters and pit equipment for sale with on-line photos and spec sheets.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Omdat het kostenplaatje van een cup nog een heel ander verhaal is. Enig idee wat een motorrevisie van een cup kost?
                997 cup kost geld, 996 cup niet.

                Ergens begrijp ik dat ni goed... een 996 cup heeft 400pk en gaat 30 uur mee. Mijn GT3 heeft misschien wel 415pk en gaat -tig uren mee.

                Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.
                Porsche 996 GT3 RS
                Porsche 964 RS
                BMW ///M3 e30
                Mercedes c250 CDI AMG
                www.flamebox.be

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                  997 cup kost geld, 996 cup niet.

                  Ergens begrijp ik dat ni goed... een 996 cup heeft 400pk en gaat 30 uur mee. Mijn GT3 heeft misschien wel 415pk en gaat -tig uren mee.

                  Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.
                  Dat gaat dan toch niet op voor de huidige 997 Cup? Bij mijn weten is die motor identiek aan die in de GT3 RS, op een motorsport ECU na.

                  Waar zit de oorzaak dat een 996 Cup-motor zo onderhoudsgevoelig is?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Dat gaat dan toch niet op voor de huidige 997 Cup? Bij mijn weten is die motor identiek aan die in de GT3 RS, op een motorsport ECU na.

                    Waar zit de oorzaak dat een 996 Cup-motor zo onderhoudsgevoelig is?
                    zeer lichte en fijne pistons

                    ..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Ik kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.
                      Speciaal voor Porker

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                        zeer lichte en fijne pistons

                        ..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.
                        8.500t/min bij mijn weten?

                        Comment


                        • ach zo ... inderdaad dan scheelt die motor quesi niks met de RS motor in de 997
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                            ach zo ... inderdaad dan scheelt die motor quesi niks met de RS motor in de 997
                            Gij kent er precies ook geen kloten van hé?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Gij kent er precies ook geen kloten van hé?
                              ik word oud makker... en daarbij, 997 da's veel te modern voor mij
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

                              Comment


                              • Bij die 996 cup die te koop staat staat er anders wel:

                                "under 20 hours since Engine Rebuild. "

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                  997 cup kost geld, 996 cup niet.

                                  Ergens begrijp ik dat ni goed... een 996 cup heeft 400pk en gaat 30 uur mee. Mijn GT3 heeft misschien wel 415pk en gaat -tig uren mee.

                                  Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.
                                  Van wat ik al gelezen heb zijn dit ook recommendations van Porsche en rijden er cups rond met een veelvoud van die uren.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                    ik word oud makker...
                                    Ik dacht al dat ik verleden keer wat grijs haar op uwe kop had zien staan

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Ik dacht al dat ik verleden keer wat grijs haar op uwe kop had zien staan
                                      zolang ge nog haar ziet is 't goed makker
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                        zolang ge nog haar ziet is 't goed makker
                                        Zolang het maar niet op de borstkas is!

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                          Dan heb je alsnog een remorque nodig


                                          De beste Porsche commercial vind ik trouwens deze, het zou kunnen dat hij hier al staat..

                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Voor mij begint de tijd stillaan te dringen... Voor mijn 30ste zal moeilijk worden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X