Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOp Slicks?
Als je met de trekker andere wielen en/of reservemateriaal mee hebt?
Als je op verre afstand gaat tracken en wil klaar zijn voor eventuel ongemak?
Als je op vakantie gaat met 4 personen en de auto mee doet voor een trackday?
Als je mede forummers wil depanneren (nietwaar STA911 )?
Ik kan toch redelijke wat redenen bedenken. En als je dan toch een remork hebt, why not?
Mr toch nog is bedankt voor toen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAls je zo hardcore gaat dan begrijp ik niet waarom je een RS koopt -dat blijft immers een compromis- en geen Cup zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOmdat het kostenplaatje van een cup nog een heel ander verhaal is. Enig idee wat een motorrevisie van een cup kost?
Dat de versnellingsbak misschien vaker zorgen nodig heeft kan ik inkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOmdat het kostenplaatje van een cup nog een heel ander verhaal is. Enig idee wat een motorrevisie van een cup kost?
Ergens begrijp ik dat ni goed... een 996 cup heeft 400pk en gaat 30 uur mee. Mijn GT3 heeft misschien wel 415pk en gaat -tig uren mee.
Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten997 cup kost geld, 996 cup niet.
Ergens begrijp ik dat ni goed... een 996 cup heeft 400pk en gaat 30 uur mee. Mijn GT3 heeft misschien wel 415pk en gaat -tig uren mee.
Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.
Waar zit de oorzaak dat een 996 Cup-motor zo onderhoudsgevoelig is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat gaat dan toch niet op voor de huidige 997 Cup? Bij mijn weten is die motor identiek aan die in de GT3 RS, op een motorsport ECU na.
Waar zit de oorzaak dat een 996 Cup-motor zo onderhoudsgevoelig is?
..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk kan net zoveel redenen bedenken waarom ik er alles aan zou doen om te vermijden dat ik mijn traject heen-en-terug vergal door een remorque achter m'n kar te gaan spannen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenzeer lichte en fijne pistons
..vergeet niet dat met het verhogen van de toerental-limiet de slijtage van de motor exponentieel toeneemt... en ik denk dat de 997 cups rond de 9500rpm draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenach zo ... inderdaad dan scheelt die motor quesi niks met de RS motor in de 997
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGij kent er precies ook geen kloten van hé?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten997 cup kost geld, 996 cup niet.
Zoals al meerdere trackday leifehbbers gedaan hebben... lepel een GT3 motor in uwe 996 cup en ja hebt een zeer betrouwbare track car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenik word oud makker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk dacht al dat ik verleden keer wat grijs haar op uwe kop had zien staanPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenzolang ge nog haar ziet is 't goed makker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenDan heb je alsnog een remorque nodig
De beste Porsche commercial vind ik trouwens deze, het zou kunnen dat hij hier al staat..
+ YouTube Video
Comment
Comment